آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود CloudBeats 2.5.23 پخش موسیقی ها از فضای ابری برای اندروید

دانلود CloudBeats برای اندروید

CloudBeats نرم افزاری قدرتمند می باشد که نه تنها قادر است موسیقی های موجود در سیستم شما را پخش کند، بلکه می تواند آهنگ های موجود در استریم های آنلاین و فضای ابری را نیز با کیفیت بالا اجرا کند. می توانید موسیقی های خود را در فضاهای ابری نظیر گوگل درایو، دراپ باکس، وان درایو یا هر فضای ابری دلخواه دیگری ذخیره سازی کنید و سپس آن ها را با کمک این برنامه مستقیما پخش کنید. ساخت سرویس استریم موسیقی با CloudBeats مثل آب خوردن است. موسیقی های خود را آپلود کنید و در مجموعه تان نگه داری کنید؛ بدون این که فضای سیستم شما کاهش پیدا کند. این نرم افزار هم به شکل آفلاین کار می کند و هم می توانید به شکل انلاین از آن استفاده کنید. امکان دانلود کردن فایل ها، پلی لیست ها، یا کل فولدر موسیقی را خواهید داشت.

این نرم افزار از فضاهای ابری دیگری نظیر Box, pCloud, HiDrive. فضاهای ابری شخصی و ... نیز پشتیبانی می کند. ساخت پلی لیست ها به سادگی انجام می شود. می توانید آهنگ های موجود در فضاهای ابری مختلف را بگیرید و در یک پلی لیست قرار دهید. همگام سازی موسیقی ها با متصل شدن به اکانت فضای ابری به سرعت انجام می شود. این نرم افزار از فرمت هایی نظیر mp3, wav و m4a پشتیبانی می کند. CloudBeats را می توانیدب ر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. از دیگر پلیرهای موزیک اندروید می توان به PlayerPro Music Player یا Poweramp Music Player یا دانلود SmashAudio یا پخش کننده موزیک قدرتمند و متفاوت اشاره داشت.


دانلود CloudBeats

✅ نام نرم افزار CloudBeats ❤️ تعداد دانلود 1781
⭐نسخه نرم افزار 2.5.23 🔥 هزینه دانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم   اندروید 6 به بالا 🔆 حجم فایل 15 مگابایت

ویژگی های نرم افزار CloudBeats


- دارای اکولایزر برای تنظیم کردن بیس صدا

- تنظیم کردن sleep timer برای خاموش شدن خودکار برنامه

- تکرار کردن موسیقی ها

- پشتیبانی از فرمت هایی نظیر mp3, wav و m4a

- ساخت پلی لیست ها بین فضاهای ابری

- پشتیبانی از انواع فضاهای ابری

- امکان پخش موسیقی های موجود در سیستم به شکل آفلاین

تصاویری از محیط نرم افزار CloudBeats :

 

دانلود CloudBeats برای اندروید  دانلود CloudBeats برای اندروید  دانلود CloudBeats برای اندروید  دانلود CloudBeats برای اندروید


پسورد فایل :
کپی