آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود share in air : File Transfer 1.3 اشتراک گذاری فایل ها با سرعت بالا برای اندروید

دانلود share in air برای اندروید

share in air : File Transfer در این برنامه می توانید هر نوع فایلی را با سرعت بالا به دیگر سیستم ها ارسال کنید. این نرم افزار نیاز به ارتباط اینترنتی یا کابل ندارد و 100 برابر سریع تر از بلوتوث عمل می کند. share in air : File Transfer از اندروید، ویندوز و مکینتاش نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این می توانید به شکل درون برنامه ای؛ موسیقی ها و فایل های ویدیویی سیستم خود را نیز مشاهده کنید. امکان اشتراک گذاری فایل ها به شکل گروهی وجود داردو کارکردی نظیر دانلود سوپر بیم را داراست.

بسیاری از باگ های share in air : File Transfer برطرف شده است و اکنون بدون مشکل می توانید از آن استفاده کنید. بیش از ده هزار کابر این برنامه را دانلود کرده اند و به آن امتیاز 4.2 از 5 را داده اند. اگرچه اپلیکیشن های معروف دیگری مانند زاپیا و شیرایت نیز وجود دارند؛ ممکن است در کار با share in air : File Transfer احساس راحتی بیشتری را تجربه کنید. برای ارسالفایل ها به کامپیوتر کافیست به لینکی که برنامه می دهد متصل شوید و به سرعت داده های خود را ارسال کنید.

این نرم افزار تصاویر موجود در گالری شما را در قالب شبکه ای نشان می دهد و می توانید مجموعه ای از تصاویر را در آن انتخاب کنید و با سرعت بسیار بالا به دوستان خود ارسال کنید. فایل های دریافت شده در پنل جداگانه ای نشان داده می شوند و دسترسی به آن ها آسان می باشد. share in air : File Transfer بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست. از دیگر ابزارهای ارسال فایل اندروید می توان به دانلود شیریت , دانلود زاپیا و دانلود Send Anywhere File Transfer اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار share in air : File Transfer


- دارای بیش از 10 هزار کاربر

- 100 برابر سریع تر از بلوتوث

- عدم نیاز به داشتن ارتباط اینترنتی

- ارسال فایل ها به شکل گروهی

- امکان ارسال فایل ها به کامپیوتر

- عدم نیاز به کابل و تجهیزات اضافی

- اجرا کردن فایل های صوتی و تصویری

- نمایش عکس ها در قالب شبکه ای

تصاویری از محیط نرم افزار share in air : File Transfer :

 

دانلود share in air برای اندروید  دانلود share in air برای اندروید  دانلود share in air برای اندروید  دانلود share in air برای اندروید  دانلود share in air برای اندروید


پسورد فایل :
کپی