آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود No Launcher (Only 18KB) 1.0.4 کم حجم ترین لانچر برای اندروید

دانلود No Launcher برای اندروید

No Launcher به جرئت یکی از کم حجم ترین لانچرهای دنیا برای اندروید می باشد که ظاهری بی نهایت ساده و حجم بسیار کمی دارد. این لانچر برای افرادی طراحی شده که احساس می کنند لانچر فعلیشان زیادی پر زرق و برق است و به دنبال چیز ساده تری می گردند. در این لانچر با نگه داشتن بر روی آیکون اپلیکیشن ها می توانید آن ها را از سیستمتان حذف کنید. منوی جست و جوی سریع در بالای برنامه گنجانده شده است و از آن تنها برای جست و جوی اپلیکیشن ها می توان استافده کرد. این اپلیکیشن نیاز به هیچ دسترسی خاصی ندارد و تبلیغی نشان نمی دهد و هر زمان هم که بخواهید می توانید آن را بروز کنید.

زمانی که اپلیکیشنی حذف یا اضافه می گردد؛ لیست این برنامه بروز می شود. در طول 5 ثانیه 5 بار بر روی دکمه برگشت بزنید تا تم برنامه تغییر بکند. No Launcher در عین سادگی؛ بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. رابط کاربری برنامه بسیار ساده می باشد و زمانی که وارد آن می شوید تنها لیست ساده ای از اپلیکیشن های خود را مشاهده می کنید که در یک ردیف قرار گرفته اند. این نرم افزار با سیستم های بسیار قدیمی نیز سازگار است و بدون مشکل می توانید از آن استفاده کنید. No Launcher بر روی اندروید 3 به بالا اجرا می شود. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار No Launcher


- بسیار کم حجم و فشرده شده

- رابط کاربری بینهایت ساده و جمع و جور

- دارای بیش از صد هزار کاربر

- جست و جوی اپلیکیشن ها

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- امکان تغییر دادن تم لانچر

- سازگار با سیستم های قدیمی

- عدم فشار آوردن به منابع سیستمی

تصاویری از محیط نرم افزار No Launcher :


دانلود No Launcher برای اندروید  دانلود No Launcher برای اندروید  دانلود No Launcher برای اندروید  دانلود No Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی