آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Gallery Pro 2020 2.2 گالری عکس مدرن 2020 برای اندروید

دانلود Gallery Pro 2020 برای اندروید

Gallery Pro 2020 آیا به دنبال گالری هوشمند یا کامل می گردید؟ این برنامه امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار دارای ویژگی های پیشرفته مدیریتی است که در دیگر اپلیکیشن ها نظیر آن را ندیده اید. این نرم افزار به شکل خودکار فایل ها را بر اساس سایز مرتب می کند. اضافه سازی افکت های سه بعدی و طراحی عکس های کالج نیز در این اپلیکیشن ممکن می باشد. این نرم افزار سرعت بسیار بالایی دارد و قادر به نشان دادن عکس های HD می باشد. فایل های ویدیوی را نیز می توانید در آن مشاهده کنید. این اپلیکیشن هم با گوشی های گلگسی و هم گوشی های غیر گلگسی سازگار است.

Gallery Pro 2020 آلبومی جدا به سلفی های شما اختصاص می دهد. می توانید در آن سریع اسکرول کنید و عکس های بعدی را مشاهده نمایید. امکان انتقال دادن فایل ها، حذف کردن، کپی کردن و پیست کردن وجود دارد. حالت های مختلفی برای انتخاب تصاویر ارائه شده است. می توانید عکس های موجود در گالری را ویرایش کنید. Gallery Pro 2020 امکان مرتب کردن بر اساس نام، تاریخ، سایز، نوع، و ... می دهد. می توانید عکس ها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و آن ها را پنهان کنید. Gallery Pro 2020 بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجرا می باشد. نرم افزار گالری برای اندروید و دانلود QuickPic Gallery از برنامه های دیگر گالری اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Gallery Pro 2020


- رابط کاربری متریال و منحصر به فرد

- نمایش سریع عکس های با کیفیت

- دارای recycle bin برای حذف تصاویر

- اشتراک گذاری عکس ها با دیگران

- اسکرول کردن سریع تصاویر

- انتقال دادن، کپی کردن و حذف تصاویر

- ساخت عکس های کالج به شکل درون برنامه ای

- اضافه کردن افکت های سه بعدی

تصاویری از محیط نرم افزار Gallery Pro 2020 :


دانلود Gallery Pro 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Pro 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Pro 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Pro 2020 برای اندروید  دانلود Gallery Pro 2020 برای اندروید


پسورد فایل :
کپی