آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Fancy Security 4.8.3 آنتی ویروس فنسی سکیوریتی برای اندروید

دانلود Fancy Security برای اندروید

Fancy Security نرم افزاری سریع، کم حجم و قدرتمند می باشد که از آن می توانید برای حذف کردن ویروس ها، تقویت مموری گوشی و پاک سازی فضای سیستم استفاده کنید. این آنتی ویروس اندروید به شکل خودکار فایل های تهدید آمیز را شناسایی می کند و با حذف آن ها جلوی آلوده شدن سیستم شما را می گیرد. موتور امنیتی این برنامه توسط AV-TEST مورد تایید قرار گرفته است. این نرم افزار نه تنها ویروس ها را شناسایی و حذف می کند؛ بلکه مالورهایی که به اندروید شما آسیب میزنند و اطلاعات شخصی شما را سرقت می کنند را هم می یابد.

فایل های موقتی ای که در سیستم شما جمع می شوند توسط این برنامه حذف می گردند. سرعت این اپلیکیشن بالاست و پس از چند لحظه بهینه سازی سیستم شما صورت می گیرد. می توانید اپلیکیشن های خود را با الگو یا پسورد هم قفل کنید. قابلیت دیگر برنامه پاک کردن اعلامیه ها می باشد. اگر از notification ها خسته شده اید؛ این برنامه را امتحان کنید تا از شر آن ها راحت شوید. با جلوگیری از برنامه های پس زمینه؛ این نرم افزار قادر به افزایش طول عمر باتری شما نیز هست. شبکه و اینترنت شما مورد آنالیز قرار می گیرد و نرم افزار های پر مصرف غیر فعال می شوند تا مصرف ترافیک شما پایین بیاید. Fancy Security بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود آنتی ویروس نود 32 اندروید , دانلود آنتی ویروس آواست برای اندروید , دانلود Lookout Security & Antivirus از دیگر آنتی ویروس های اندروید می باشند.


دانلود Fancy Security

✅ نام نرم افزارFancy Security❤️ تعداد دانلود1181
⭐نسخه نرم افزار4.8.3🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4.4🔆 حجم فایل35 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Fancy Security


- محافظت دائمی از سیستم

- اسکن عمیق سیستم از جهات مختلف

- نابود کردن ویروس ها و مالورها

- مورد تایید تست AV

- کسب امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

- تقویت کننده سیستم برای بازی ها

- مرورگر امن برای جست و جو

- خنک کردن پردازنده

- جلوگیری از برنامه های پر مصرف

تصاویری از محیط نرم افزار Fancy Security :


دانلود Fancy Security برای اندروید  دانلود Fancy Security برای اندروید  دانلود Fancy Security برای اندروید  دانلود Fancy Security برای اندروید  دانلود Fancy Security برای اندروید


پسورد فایل :
کپی