آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود MCipher 1.4 برنامه رمزگذاری بر روی متون برای اندروید

دانلود MCipher برای اندروید

MCipher نرم افزاری ساده برای رمزگذاری و برداشتن رمز از روی متون می باشد. می توانید پسورد ها و متن های مهم خود را بعد از رمزگذاری ذخیره سازی کنید. با این برنامه اندروید به شکل رایگان ارائه شده است و هر زمانی که بخواهید می توانید آن را بروز کنید. رابط کاربری برنامه دوستانه می باشد. می توانید از متدهای مختلف برای رمزگذاری استفاده کنید. در حال حاضر سه زبان انگلیسی، عربی و ترکی پشتیبانی می شود و می توانید آن ها را رمزگذاری کنید.

امکان اشتراک گذاری متن های رمزگذاری شده از داخل این برنامه وجود دارد. از متدهایی نظیر AES, Affine, Base64, Caesar, Vigenere و ... برای رمزگذاری استفاده می شود. متدهای جدیدتری نیز در راه هستند. این اپلیکیشن هم چنین می تواند متن دلخواه شما را به ASCII و باینری نیز تبدیل کند. MCipher یک ماشین حساب مدولو نیز هست و می توان با آن اعداد اول را پیدا کرد. توجه داشته باشید که این برنامه هنوز در حال توسعه است و ممکن است در آن مشکلاتی پیدا شود. با این حال عملکرد کلی برنامه مشکلی ندارد. صفحه تاریخچه نیز اضافه شده است. MCipher حجم بسیار کمی دارد و فضای زیادی از سیستم شما را اشغال نخواهد کرد. این اپلیکیشن بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار MCipher


- کم حجم و سبک

- رابط کاربری دوستانه

- اضافه شدن متد aes برای رمزگذاری

- در دست توسعه

- بروز رسانی مرتب برنامه

- حل شدن باگ نسخه قبلی

- اضافه شدن صفحه تاریخچه

- تبدیل کردن متن به اسکی

- تبدیل کردن متن به حالت باینری

تصاویری از محیط نرم افزار MCipher :


دانلود MCipher برای اندروید  دانلود MCipher برای اندروید  دانلود MCipher برای اندروید  دانلود MCipher برای اندروید  دانلود MCipher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی