آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Checketry 1.1.0 نرم افزار دانلود منیجر پیشرفته برای اندروید

دانلود Checketry برای اندروید

Checketry یکی از بهترین دانلود منیجر های اندروید با ظاهری مناسب می باشد. این نرم افزار به شما امکان دانلود انواع فایل ها و مدیریت آن ها را می دهد. شما می توانید بازی ها و فیلم های دلخواه خود را از تورنت نیز دانلود کنید. این اپلیکیشن با انواع فرمت ها سازگار است و قادر به دانلود آن ها می باشد. علاوه بر این Checketry به شکل رایگان ارائه شده است و در بروزرسانی آن دچار مشکل نخواهید شد. در زمان دانلود؛ می توانید میزان پیشرفت دانلود فایل مورد نظر خود را مشاهده کنید.

مقدار زمان باقی مانده نیز بر اساس سرعت اینترنت شما تخمین زده می شود. مدیریت و کنترل فایل های دانلود شده به سادگی انجام می شود. این اپلیکیشن با استیم، battlenet و ea origin نیز سازگار است. می توانید از موتورنت و کیوبیت تورنت نیز دانلود کنید. Checketry اسناد؛ فایل های متنی، فایل های صوتی mp3, wma, wav و ...، تصاویر png, gif, jpeg و ...، بازی ها و بسیاری دیگر از فرمت ها را برای شما دانلود خواهد کرد. توجه داشته باشید که اگر می خواهید کامپیوتر خود را از طریق گوشیتان کنترل کنید؛ باید نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن را بر روی ویندوزتان نصب کنید. Checketry به شما امکان دسترسی مستقیم به ویندوز کامپیوترتان را خواهد داد. می توانید فایل هایی که دانلود کرده اید را حذف کنید. عملیات دانلود را لغو کنید؛ یا آن را pause کنید و در زمان دلخواه ادامه دهید. Checketry بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود IDM+ و دانلود DOWNLOAD MANAGER از دیگر برنامه های افزایش سرعت دانلود در اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Checketry


- دارای بیش از ده هزار کابر

- رابط کاربری دوستانه و مناسب

- امکان مدیریت فایل های دانلود شده

- معلق کردن دانلود یا لغو آن

- تعیین زمان دلخواه برای دانلود

- مشاهده میزان پیشرفت دانلود

- خاموش کردن سیستم پس از کامل دشن دانلود

- سازگار با انواع فرمت های تصویری، صوتی و ...

تصاویری از محیط نرم افزار Checketry


دانلود Checketry برای اندروید  دانلود Checketry برای اندروید  دانلود Checketry برای اندروید  دانلود Checketry برای اندروید  دانلود Checketry برای اندروید


پسورد فایل :
کپی