آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Transparent Calendar Widget 1.3.8 ویجت تقویم شیشه ای برای اندروید

دانلود Transparent Calendar Widget برای اندروید

Transparent Calendar Widget به شما امکان مشاهده رویداد های موجود در تقویمتان را به شکل مستقیم در صفحه اصلی سیستمتان می دهد. این برنامه پس زمینه ای شیشه ای دارد که پشت آن معلوم است و جلوی نمایش والپیپرتان را نمی گیرد. این نرم افزار هر رویداد را با رنگ جداگانه ای نشان می دهد که کار تفکیک آن ها را ساده تر می کند. می توانید این رنگ ها را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. اضافه کردن تقویم های دلخواه به برنامه به سادگی انجام می شود. برای هر تقویم رنگ دلخواه خود را تنظیم کنید. به عنوان مثال می توانید برای رویدادهای کاری خود رنگ قرمز، و برای رویداد های تفریحی رنگ سبز را مشخص کنید تا از اهمیت رویداد ها با توجه به رنگشان با خبر شوید. در اندروید های بین 4.2 و 4.4 Transparent Calendar Widget را می توانید به صفحه لاک اسکرین خود اضافه کنید و از آن جا آن را استفاده نمایید.

اما در اندروید های جدید که از 5 به بعد می شود؛ این ویژگی توسط گوگل حذف شده است و نمی توان از آن استفاده کرد. Transparent Calendar Widget بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. حجم برنامه بسیار کم می باشد؛ کمتر از 1 مگابایت که این به نوبه خود ویژگی منحصر به فردی به شمار می رود. مشکل قطع شدن سرویس برنامه توسط اندروید نیز برطرف شده است و همه رویدادهای شما نشان داده خواهند شد. Transparent Calendar Widget بر روی اندروید 4 به بالا قابل اجراست. دانلود نرم افزار Moniusoft Calendar و دانلود Google Calendar از دیگر برنامه های تقویم اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Transparent Calendar Widget


- دارای بیش از صد هزار کاربر از سراسر جهان

- بسیار کم حجم و سبک

- رابط کاربری ساده و جمع و جور

- تنظیم کردن رنگ دلخواه برای رویدادها

- سازگار با سیستم های اندرویدی قدیمی

- امکان اضافه کردن ویجت به صفحه اصلی

- امکان اضافه کردن ویجت به لاک اسکرین در اندروید های قدیمی

- حل شدن باگ های نسخه پیشین برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار Transparent Calendar Widget :


دانلود Transparent Calendar Widget برای اندروید  دانلود Transparent Calendar Widget برای اندروید  دانلود Transparent Calendar Widget برای اندروید  دانلود Transparent Calendar Widget برای اندروید


پسورد فایل :
کپی