آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Wifi Auto 2.22.1 | برنامه قطع خودکار وای فای برای اندروید

دانلود Wifi Auto برای اندروید

Wifi Auto نرم افزاری کاربردی و مناسب برای افزایش دادن طول عمر باتری گوشی شماست. هر زمان که صفحه گوشیتان را قفل کنید به شکل خودکار وای فایتان غیر فعال می شود و هر زمان که آن را باز کنید به شکل خودکار وای فایتان فعال خواهد شد. اگر سریع باتری تبلتتان تمام می شود؛ شاید مشکل از این باشد که دائما وای فای آن روشن است. با استفاده از این برنامه می توانید تا 30% طول عمر باتری خود را افزایش دهید. این نرم افزار به notification bar شما یک آیکون اضافه می کند که از طریق آن می توانید این برنامه را فعال یا غیر فعال کنید. خاموش و روشن کردن وای فای را با ابزارک این برنامه نیز می توانید انجام دهید.

بدون این که لازم باشد این برنامه را باز کنید؛ به شکل خودکار قفل شدن و باز شدن صفحه تان شناسایی می شود و وای فایتان قطع و وصل می گردد. حتی می توانید Wifi Auto را به گونه ای تنظیم کنید که با فشردن یک دکمه وای فایتان وصل و قطع گردد. ویژگی جالب دیگر این اپلیکیشن تنظیم کردن تاخیر زمانی برای آن می باشد. با این ویژگی می توانید Wifi Auto را به گونه ای تنظیم کنید که تنها وای فایتان را بعد از مدت زمانی که خودتان مشخص کرده اید غیر فعال کند. این ویژگی جلوی خاموش شدن وای فای زمانی که صفحه گوشی را به شکل تصادفی قفل می کنید می گیرد و تا مدت زمانی که تعیین کرده اید نگذرد وای فایتان غیر فعال نمی شود. Wifi Auto بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود WiFi Connection Manager و دانلود نرم افزار وای فای مستر از دیگر برنامه های مرتبط با وای فای می باشند.

ویژگی های نرم افزار Wifi Auto


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- حل شدن مشکل برنامه با اندروید 10

- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- کاهش دادن مصرف انرژی

- تنظیم کردن تاخیر دلخواه برای برنامه

- دارای ابزارک قطع کردن وای فای

- اضافه کردن آیکون به notification bar

- کم حجم و جمع و جور

تصاویری از محیط نرم افزار Wifi Auto :


دانلود Wifi Auto برای اندروید  دانلود Wifi Auto برای اندروید  دانلود Wifi Auto برای اندروید  دانلود Wifi Auto برای اندروید  دانلود Wifi Auto برای اندروید


پسورد فایل :
کپی