آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود nandbox Messenger 1.6.455 مسنجر چند اکانتی برای اندروید

دانلود nandbox Messenger برای اندروید

nandbox Messenger این اپلیکیشن برخلاف دیگر مسنجر ها به شما امکان داشتن چند پروفایل را به شکل همزمان در یک اکانت می دهد. دیگر نیازی به لاگین کردن جداگانه یا نصب برنامه های شبیه ساز برای داشتن چند اکانت نیست. با یک شماره تلفن، می توانید 4 پروفایل داشته باشید. پروفایل کاری، پروفایل خانوادگی، پروفایل دوستان و پروفایل عمومی. علاوه بر این قادر به ساخت کانال با تعداد نامحدودی از کابران عضو شده هستید. گروه نیز می توانید تشکیل دهید، محدودیت گروه ها در حال حاضر 10 هزار کاربر است. در هر پروفایل ها می توانید عکسی متفاوت داشته باشید.

این اپلیکیشن امکان برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان را برای شما به وجود می آورد. کاربران با بارکد QR می توانند به شما بپیوندند. علاوه بر این قادر به اشتراک گذاری انواع فایل های مدیا و هم چنان مکانتنان و مخاطبین خواهید بود. ادمین ها دسترسی های متنوعی دارند و می توانند قوانین دلخواه خود را تعیین کنند. سوپر ادمین هم قادر به تنظیم کردن قوانین ادمین هاست. شما می توانید بر اساس نیاز های کاربران قوانین کانالتان را تعیین کنید. این مسنجر به گونه ای طراحی شده است که بتواند جایگزینی برای شبکه های اجتماعی هم باشد. در nandbox Messenger می توانید پیام های خود را با کامپیوترتان همگام سازی کنید و از طریق مرورگر به آن ها دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن برای اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. دانلود واتساپ اندروید و دانلود واتساپ جی بی و دانلود سروش اندروید از دیگر مسنجرهای معروف می باشند.

ویژگی های نرم افزار nandbox Messenger


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کم حجم تر شدن نسبت به نسخه های قبلی

- امکان برقراری تماس صوتی و تصویری

- ارسال فایل های مدیا

- عدم وجود محدودیت در تعداد کاربران کانال

- داشتن 4 پروفایل به شکل همزمان

- بهبود پیدا کردن عملکرد کلی برنامه

- پشتیبانی از bot menu برای کانال ها

- پیوستن به گروه ها با بارکد QR

تصاویری از محیط نرم افزار nandbox Messenger :


دانلود nandbox Messenger برای اندروید  دانلود nandbox Messenger برای اندروید  دانلود nandbox Messenger برای اندروید  دانلود nandbox Messenger برای اندروید  دانلود nandbox Messenger برای اندروید


پسورد فایل :
کپی