آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار Clean My Android 6.0.7 | برنامه پاک کننده اندروید

دانلود CleanMy Android برای اندروید

Clean My Android قادر به آزاد کردن حجم قابل توجهی از سیستم شما می باشد. این برنامه دارای انواع ابزار کاربردی برای بهینه سازی سیستم اندرویدی است. شما می توانید سیستم کهنه و کند خود را بهینه سازی کنید و سرعت آن را بهبود بخشید. این اپلیکیشن قادر به بهبود دادن سرعت باز شدن اپلیکیشن ها نیز هست. Clean My Android اطلاعات مختلف سیستمتان را نشان می دهد. می توانید فضای باقی مانده حافظه داخلی و sd card خود را مشاهده کنید. وضعیت سلامت باتری شما نیز نشان داده می شود. این اپلیکیشن یک آنتی ویروس نیز هست. Clean My Android دائما سیستم شما را اسکن می کند و جلوی ویروس ها را می گیرد.

ویژگی دیگر این نرم افزار، پاک کردن malware ها و بد افزار های نفوذ پیدا کرده به سیستم شماست. پاک سازی و بهینه سازی اندروید با کمترین زحمت صورت می گیرد. کافیست یک ضربه بزنید تا باقی کارها را برنامه برای شما انجام دهد. دو تم تیره و روشن برای برنامه توسعه داده شده که ظاهری مناسب دارد. این نرم افزار بیش از نیم میلیون کاربر داشته و امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. علاوه بر این game booster برای تقویت و بهبود نمایش بازی ها نیز ارائه شده است. Clean My Android را می توانید بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. All-In-One Toolbox , دانلود نرم افزار Super Boost Cleaner و دانلود سی کلینر از دیگر بهینه ساز های اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Clean My Android


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- حل شدن مشکل کرش خوردن برنامه روی اندروید 10

- تم های روشن و تیره

- بهبود سیستم با یک ضربه

- نمایش دادن انواع اطلاعات اندروید

- آزاد کردن فضای سیستم به شکل قابل توجه

- سازگار با تبلت ها

- تقویت بازی ها با game booster

تصاویری از محیط نرم افزار Clean My Android :


دانلود CleanMy Android برای اندروید  دانلود CleanMy Android برای اندروید  دانلود CleanMy Android برای اندروید  دانلود CleanMy Android برای اندروید  دانلود CleanMy Android برای اندروید


پسورد فایل :
کپی