آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Neon Logo Maker 1.4 برنامه طراحی لوگوهای نئونی برای اندروید

دانلود Neon Logo Maker برای اندروید

Neon Logo Maker آیا به دنبال طراحی آسان لوگو های با سبک نئون هستید؟ این برنامه به شما کمک می کند لوگوهایی حرفه ای، منحصر به فرد، جذاب و گیرا را در کمترین زمان ممکن بدون نیاز به تجربه قبلی طراحی کنید. نیازی نیست یک طراح یا فری لنسر باشید تا لوگو های جذابی بسازید. این برنامه با ارائه عناصر مختلف طراحی، به شما این امکان را می دهد که بدون آموزش قبلی لوگوهایی با ظاهر جذاب بسازید. هیچ محدودیتی در طراحی های خلاقانه وجود نخواهد داشت. این نرم افزار دارای لوگوهای از قبل آماده شده ای نیز هست که کار طراحی لوگوهای دو بعدی و سه بعدی را برای شما آسان می سازد. گزینه های مختلفی برای تغییر دادن پس زمینه ارائه شده است.

می توانید عکس های دلخواه خود را وارد برنامه کنید، از gradient های مختلف استفاده کنید و ظاهر دلخواه خود را به لوگویتان ببخشید. این نرم افزار به شما امکان اضافه کردن متن و شخصی سازی کردن آن از جهات مختلف را می دهد. متن های نوشته شده استایل نئونی و درخشان خواهند داشت. مجموعه بزرگی از عناصر مناسب برای طراحی در برنامه گنجانده شده است. Neon Logo Maker به شما امکان طراحی لایه به لایه لوگو را می دهد. چه فردی حرفه ای باشید و چه فردی تازه کار؛ می توانید از این نرم افزار برای طراحی لوگوهایتان استفاده کنید. Neon Logo Maker بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.دانلود 1.2.6 Logo Designer & Logo Maker و دانلود Swift Logo Maker از دیگر برنامه های طراحی لوگو برای اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Neon Logo Maker


- طراحی لوگوهای کاملا HD

- دارای مجموعه ای از اشکال از قبل آماده شده

- طراحی لوگوهای دو بعدی و سه بعدی

- دارای ابزار طراحی حرفه ای

- اضافه کردن متن و شخصی سازی آن

- اضافه کردن افکت نئونی به متن ها

- شخصی سازی کردن پس زمینه لوگو

- نورپردازی با افکت های ویژه

تصاویری از محیط نرم افزار Neon Logo Maker :


دانلود Neon Logo Maker برای اندروید  دانلود Neon Logo Maker برای اندروید  دانلود Neon Logo Maker برای اندروید  دانلود Neon Logo Maker برای اندروید  دانلود Neon Logo Maker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی