آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود X Locker 2.6.0 قفل صفحه نمایش برای اندروید

دانلود X Locker برای اندروید

X Locker نرم افزاری قدرتمند با قدرت شخصی سازی بالا می باشد که در آ« می توانید افکت دلخواه خود را برای باز شدن صفحه انتخاب کنید. علاوه بر این می توانید عکسی که دوست دارید را به عنوان پس زمینه این لاک اسکرین انتخاب کنید. با افکت های خاص این برنامه؛ گوشی شما از سایر اسمارتفون ها متمایز خواهد شد. تم های متنوعی وجود دارد. اگر دسترسی های لازم را به برنامه دهید؛ این برنامه می تواند اعلامیه های اپلیکیشن های دیگر را نیز در خود نشان دهد. به عنوان مثال اگر پیامی در واتس آپ یا توییتر و ... دریافت کنید؛ در لاک اسکرینتان نشان داده می شود. علاوه بر این می توانید اپلیکیشن های پرکاربردتان را در لاک اسکرین قرار دهید تا سریع تر به آن ها دسترسی داشته باشید.

امکان اضافه کردن ابزارک را به این لاک اسکرین وجود دارد. کافیست دست خود را از سمت چپ صفحه بکشید تا ابزارک هایتان نشان داده شوند. با X Locker می توانید سیستم خود را بر اساس الگو یا پین کد قفل کنید. این اپلیکیشن بیش از نیم میلیون کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.3 از 5 را دریافت کرده است. باگ های نسخه های قبلی برطرف شده است و عملکرد کلی برنامه بهبود یافته است. این نرم افزار کم حجم بوده و فضای زیادی از سیستمتان را اشغال نخواهد کرد. X Locker بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار X Locker


- دارای بیش از نیم میلیون کاربر

- امکان اضافه کردن ابزارک به لاک اسکرین

- قفل کردن با پسورد یا پین کند

- باز کردن صفحه با افکت های مختلف

- استفاده از تصویر دلخواه برای پس زمینه

- نمایش دادن اعلامیه اپلیکیشن ها

- رابط کاربری دوستانه و ساده

- سازگار با تبلت ها

تصاویری از محیط نرم افزار X Locker :


دانلود X Locker برای اندروید  دانلود X Locker برای اندروید  دانلود X Locker برای اندروید  دانلود X Locker برای اندروید  دانلود X Locker برای اندروید


پسورد فایل :
کپی