آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Funsta 2.1.1 | برنامه چت فیک و دایرکت جعلی برای اینستاگرام اندروید

دانلود Funsta برای اندروید

Funsta نرم افزاری جالب می باشد که با آن می توانید direct های الکی بسازید و با دیگران شوخی کنید. گفت و گوهای جعلی خود را بسازید و آن ها را از جهت های مختلف تغییر دهید. صفحه ای که طراحی می کنید واقعی به نظر می رسد و از اینستاگرام معمولی قابل تفکیک نیست؛ برای همین می توانید دوستان خود را سر کار بزارید و با آن ها شوخی کنید. اسکرین شات بگیرید یا از ویژگی Share برنامه استفاده کنید تا عکس هایتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. امکان اضافه کردن پست ها و کامنت های جعلی وجود دارد. طراحی مخاطب جعلی و گروه غیر واقعی نیز امکان پذیر است. استوری های الکی برای خود و دوستانتان بسازید. می توانید افراد غیر واقعی به گروه هایتان اضافه کنید و مکالمه هر دو طرف را تغییر دهید.

از اموجی ها به شکل کامل برای گفت و گو ها پشتیبانی می شود. حتی می توانید عکس و فیلم را نیز در این گفت و گوهای جعلی به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن دارای قابلیت reply خودکار الکی نیز هست. رابط کاربری برنامه بروزرسانی شده است و راحت تر می توانید با آن کار کنید. Funsta بیش از نیم میلیون کاربر دارد و در گوگل پلی امتیاز 4.6 از 5 را بدست آورده است. توجه داشته باشید که این اپلیکیشن تنها برای ساخت گفت و گوهای جعلی به کار می رود و یک مسنجر نیست. Funsta را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار Funsta


- اضافه کردن پست جعلی

- ساخت استوری های جعلی

- اضافه کردن کامنت و لایک

- ارسال ویدیو و عکس

- تغییر دادن تعداد لایک های پست ها

- اضافه کردن نشان verified به گفت و گو ها

- حل شدن مشکل عدم نمایش اسکرین شات ها

- سلخت گروه های جعلی

تصاویری از محیط نرم افزار Funsta :


دانلود Funsta برای اندروید  دانلود Funsta برای اندروید  دانلود Funsta برای اندروید  دانلود Funsta برای اندروید  دانلود Funsta برای اندروید


پسورد فایل :
کپی