آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.9.1 Rootless Launcher | لانچر زیبا و کم حجم روتلس برای اندروید

دانلود Rootless Launcher برای اندروید

Rootless Launcher این اپلیکیشن به شکل سورس باز ارائه شده است و تمام ویژگی های آن کاملا رایگان است. این نرم افزار از تمامی گوشی هایی که دارای اندروید 5 به بالا هستند به شکل کامل پشتیبانی می کند. در پایین این لانچر اندروید می توانید منوی جست و جو را بیابید. آیکون های این برنامه دایره ای شکل هستند و مشابه آیکون های اصلی برنامه های نصب شده روی سیستمتان اند. امکان تغییر دادن ظاهر آیکون ها در اندروید 8 وجود دارد. Rootless Launcher از حالا با شورت کات های هواشناسی سازگار است. کرش خوردن برنامه حل شده، و می توانید جست و جوهای سریع تری را تجربه کنید. Rootless Launcher بیش از یک میلیون کاربر دارد.

بدون آن که فضای زیادی از سیستمتان اشغال شود؛ یا فضای زیادی از سیستمتان را بگیرید می توانید اپلیکیشن های خود را با ظاهری مناسب مدیریت کنید. با نگه داشتن انگشتتان روی آیکون ها، منویی تیره نشان داده می شود که این لانچر را مناسب استفاده در شب می کند. افکت های انتقالی متنوعی نیز در Rootless Launcher گنجانده شده که کار با آن را آسان می کند. امکان شخصی سازی ویژگی هایی نظیر اعلامیه ها نیز وجود دارد. تم های متنوعی در برنامه گنجانده شده که می توانید آن ها را از جهات مختلف شخصی سازی کنید. بخش خاصی نیز در برنامه گنجانده شده که در آن می توانید مجموعه آیکون های سیستم خود را انتخاب کنید. دانلود CM Launcher 3D , دانلود Nova Launcher Prime و دانلود لانچر لوسید از دیگر لانچرهای معروف اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Rootless Launcher


- شخصی سازی کردن تم برنامه از جهات مختلف

- ارائه شده به شکل سورس باز

- 100% رایگان بدون پرداخت درون برنامه ای

- امکان انتخاب کردن آیکون های دلخواه برای سیستم

- صرفه جویی در مصرف باتری

- دارای منوی جست و جو در پایین صفحه

- سازگار با انواع گوشی ها و تبلت ها

- تغییر دادن شکل آیکون ها در اندروید 8 به بعد

تصاویری از محیط نرم افزار Rootless Launcher :


دانلود Rootless Launcher برای اندروید  دانلود Rootless Launcher برای اندروید  دانلود Rootless Launcher برای اندروید  دانلود Rootless Launcher برای اندروید  دانلود Rootless Launcher برای اندروید  دانلود Rootless Launcher برای اندروید


پسورد فایل :
کپی