آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.7.0 Cleanfox پاک کننده ایمیل ها برای اندروید

دانلود Cleanfox برای اندروید

Cleanfox با استفاده از این برنامه می توانید از شر تمامی ایمیل هایی که به آن ها نیاز ندارید راحت شوید. پاک کردن ایمیل ها هیچ وقت به این اندازه آسان نبوده است. این اپلیکیشن در واقع یک ابزار ضد اسپم است که شما را از شر ایمیل های تبلیغاتی، اسپم ها و بسیاری دیگر با یک کلیک راحت می کند. بیش از 3 میلیون کاربر از این برنامه استفاده می کنند و از آن راضی هستند. این اپلیکیشن شما را از تمامی ایمیل هایی که نمی خواهید دریافت کنید unsubscribe می کند و دیگر ایمیل های تبلیغاتی را مشاهده نخواهید کرد. این نرم افزار با انواع سرویس های ایمیل از جمله جمیل، هات میل، یاهو، اورنج، آیکلواد و ... سازگار است.

Cleanfox از نرم افزار های دوست دار محیط زیست است. با هر دوستی که دعوت می کنید و این برنامه را نصب می کند؛ درختی روی زمین کاشته می شود. این اپلیکیشن رابط کاربری مناسب و دوستانه ای دارد که کار کردن با آن را ساده می کند. کافیست دست خود را روی ایمیل های دریافتی بکشید تا از روی سیستمتان پاک شوند. می توانید فرستنده های دلخواه خود را انتخاب کنید تا دیگر از آن ها پیامی دریافت نکنید. Cleanfox امکان نگه داشتن ایمیل های قدیمی و عدم دریافت ایمیل های جدید از مخاطب دلخواه را نیز می دهد. این اپلیکیشن بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Cleanfox


- دارای سه میلیون کاربر

- دوست دار محیط زیست

- عدم دریافت ایمیل از شرکت های تبلیغاتی

- رابط کاربری مدرن و متریال

- سازگار با انواع کلاینت های ایمیل

- پاک کردن ایمیل ها با کشیدن دست روی صفحه

- عدم جمع آوری اطلاعات خصوصی کاربران

- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

تصاویری از محیط نرم افزار Cleanfox :


دانلود Cleanfox برای اندروید  دانلود Cleanfox برای اندروید  دانلود Cleanfox برای اندروید  دانلود Cleanfox برای اندروید دانلود Cleanfox برای اندروید


پسورد فایل :
کپی