آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Text Free 12.64 | برنامه ساخت شماره مجازی آمریکا برای اندروید

دانلود Text Free برای اندروید

Text Free: Free Text Plus Call نرم افزاری فوق العاده برای تماس با مخاطبین خارج از کشور می باشد وساخت شماره مجازی برای اندروید در اندروید می باشد.این اپلیکیشن شماره مجازی ای از کشور آمریکا به انتخاب شما تولید می کند که با آن می توانید پیامک بزنید یا تماس بگیرید. تماس شما تنها از حجم اینترنتان استفاده می کند و دیگر با قیمت های سرسام آور تماس با خارج از کشور رو به رو نخواهید بود. برخلاف اپلیکیشن هایی نظیر Text Me, TextNow, Text Plus، این برنامه به شما اجازه می دهد پیش شماره منطقه مروبطه را خودتان بردارید. اکنون می توانید تعداد نامحدودی پیامک و MMS ارسال کنید. تماس های شما کاملا رایگان خواهد بود. حتی قادر به ارتباط گروهی و ارسال پیامک به چند مخاطب به شکل همزمان نیز هستید. هر سیستمی را به یک تلفن تبدیل کنید.

Text Free: Free Text Plus Call بیش از 10 میلیون مخاطب به خود اختصاص داده است. بسیاری از مشکلات برنامه در تولید شماره ها برطرف شده است. اگر با وارد کردن پیش شماره خاصی از ایالات آمریکا، کدی برایتان تولید نشد کافیست پیش شماره دیگری را انتخاب کنید. Text Free: Free Text Plus Call رابط کاربری ساده ای دارد. در صفحه اصلی برنامه امکان تماس گرفتن و ارسال پیامک به مخاطبینتان را خواهید داشت. اگر نیاز به ثبت نام در جای خاصی دارید که نیاز به شماره آمریکا دارد؛ این برنامه به کارتان خواهد آمد. Text Free: Free Text Plus Call بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.


دانلود Text Free: Free Text Plus Call

✅ نام نرم افزارText Free: Free Text Plus Call❤️ تعداد دانلود15725
⭐نسخه نرم افزار12.64🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 7.0🔆 حجم فایل29 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Text Free: Free Text Plus Call


- ارسال پیامک گروهی

- برقراری تماس رایگان با مخاطبین

- استفاده از اینترنت برای برقراری تماس

- دارای بیش از 10 میلیون کاربر

- امکان انتخاب پیش شماره دلخواه

- ارائه شماره های رند و سر راست

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- پیامک رایگان به مخاطبین

- برقراری تماس با خارج از کشور

تصاویری از محیط نرم افزار Text Free: Free Text Plus Call :


دانلود Text Free برای اندروید  دانلود Text Free برای اندروید  دانلود Text Free برای اندروید  دانلود Text Free برای اندروید  دانلود Text Free برای اندروید


پسورد فایل :
کپی