آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود گوگل میت برای کامپیوتر و اندروید و آیفون ویندوز Google Meet 2024.03

دانلود Hangouts Meet برای اندروید

google Meet نرم افزاری ساده و بی دردسر از گوگل می باشد که با آن می توانید گفت و گوهای ویدیویی گروهی انجام دهید. این اپلیکیشن قادر به وصل کردن تا 250 شرکت کننده به یک دیگر می باشد. Google Meet برای آموزش مجازی هم به کارتان خواهد آمد. وصل شدن به روم دلخواه به آسانی انجام می شود. کافیست لینک روم مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. هر کسی که این برنامه را در دسکتاپ یا اندروید خود داشته باشد، با یک کلیک متصل خواهد شد. به جای برقراری تماس های گران و پر هزینه؛ با این برنامه می توانید تماس های ویدیوی شفاف و در عین حال ارزانی را تجربه کنید که در ان ها تنها از ترافیک اینترنت شما استفاده می شود.

  Google Meetامکان همگام سازی با تقویم را نیز به وجود می آورد. حتی به فایل های پیوست تقویمتان هم دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن بیش از 5 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد. کار کردن با این برنامه آسان می باشد. عملکرد کلی برنامه نسبت به نسخه های قبلی بهبود یافته است. عواملی که باعث نارضایتی کاربران بود برطرف شده است. Hangouts Meet از آنجایی که توسط گوگل توسعه داده شده است، رابط کاربری متریال و مدرنی دارد که کار کردن با آن لذت بخش است. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. دانلود گوگل هنگ اوت و شماره گیر هنگ اوت از دیگر برنامه های هنگ اوت می باشد.


دانلود Google Meet

✅ نام نرم افزارGoogle Meet❤️ تعداد دانلود12876
⭐نسخه نرم افزار2024.03🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6.0🔆 حجم فایل108 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Google Meet


- دارای 5 میلیون کاربر

- حل شدن باگ های برنامه

- بهبود پیدا کردن عملکرد کلی برنامه

- رابط کاربری متریال و ساده

- دارای تکنولوژی speech-to-text 

- برقراری تماس با 250 کاربر

- کیفیت بالای تماس های ویدیویی

- اتصال آسان کاربران با یک لینک

تصاویری از محیط نرم افزار Hangouts Meet:


دانلود Hangouts Meet برای اندروید  دانلود Hangouts Meet برای اندروید  دانلود Hangouts Meet برای اندروید  دانلود Hangouts Meet برای اندروید  دانلود Hangouts Meet برای اندروید


پسورد فایل :
کپی