آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0 Juno Player پلیر فیلم HD و 4K برای اندروید

دانلود Juno Player برای اندروید

Juno Player ویدیو پلیر قدرتمندی است که با آن می توانید انواع فرمت های ویدویی را پخش کنید. این اپلیکیشن از ویدیوهای 4K و HD هم پشتیبانی می کند و بدون مشکل آن ها را پخش می کند. این نرم افزار طراحی دوستانه و مینیمالی دارد که کار کردن با آن را لذت بخش می کند. علاوه بر این می توانید فایل های RTMP, M3u8 & TS را استریم کنید. امکان پخش کردن موزیک ها در پس زمینه سیستم وجود دارد. این مدیا پلیر می تواند در حالت شناور نیز مورد استفاده قرار بگیرد. امکان به کار بردن مود QuickPlay وجود دارد. پلی لیست های خود را بسازید و آن ها را مدیریت کنید. حالت شب ویژگی دیگر این اپلیکیشن می باشد.

از فرمان های لمسی مختلفی پشتیبانی می شود. می توانید این اپلیکیشن را به چشم یک فایل منیجر هم نگاه کنید. Juno Player امکان مدیریت انواع فایل های مدیا را برای شما به وجود می آورد. امکان تنظیم کردن سرعت پخش ویدیوی انتخابی وجود دارد. این نرم افزار تقریبا از تمام فرمت های محبوب ویدویی پشتیبانی می کند. با این برنامه می توانید زیرنویس فایل های ویدویی را هم مشاهده کنید. پخش انواع فایل های صوتی با کیفیت بالا، پخش روان ویدیوهای حجیم، پشتیبانی از حالت پاپ آپ و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار هستند. Juno Player در گوگل پلی امتیاز 4.6 از 5 را کسب کرده و با تبلت ها هم سازگار است. این اپلیکیشن را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید. از دیگر پلیرهای اندروید می توان به  دانلود KMPlayer اندروید و ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Juno Player


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از فرمان های لمسی مختلف

- پخش استریوی موزیک

- جست و جو و دانلود زیرنویس

- پخش موزیک در پس زمینه سیستم

- سازگار با فرمت های مختلف MKV, MP4, MPEG و ...

- کنترل کردن سرعت پخش ویدیو

- دارای مود پاپ آپ پلیر

تصاویری از محیط نرم افزار Juno Player :


دانلود Juno Player برای اندروید  دانلود Juno Player برای اندروید  دانلود Juno Player برای اندروید  دانلود Juno Player برای اندروید  دانلود Juno Player برای اندروید  دانلود Juno Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی