آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.38.5 Likee - Formerly LIKE Video نصب برنامه افکت گذاری روی ویدیوها برای اندروید و آیفون

دانلود Likee برای اندروید

لینک های دانلود به دستور کمیته مصادیق حذف شد





Likee که قبلا با نام LIKE شناخته می شود نرم افزاری فوق العاده برای طراحی کلیپ ها و ویدیوهای اورجینال و جذاب است. با هزاران استیکر و فیلترهای جادویی مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید انواع ایده های خلاقانه تان را به واقعیت تبدیل کنید. در این اپلیکیشن هر کسی می تواند ویدیوهای ترند و برتر را با چند ضربه ساده ایجاد کند.

Likee دارای هوش مصنوعی قدرتمندی است که قادر به جا به جا کردن صورت هاست. می توانید چهره خود را روی مدل های معروف بگذارید و به جای آن ها بازی کنید! در Likee نه تنها از ویدیوها و موزیک های اوریجنال لذت خواهید برد، بلکه با کلیپ های خنده دار، سری های آموزشی غذا درست کردن، ترفند های مختلف و ... آشنا خواهید شد. این اپلیکیشن یکی از هوشمندترین سیستم های پیشنهاد دهی محتوا را به کاربران دارد. Likee به سرعت علایق شما را شناسایی می کند و بر اساس آن ها به شما پیشنهاد می دهد. می توانید با افراد دیگر از سراسر جهان آشنا شوید و حتی دوستی در نزدیکی خانه تان بیابید. ویژگی جدید آرایش این برنامه به شما امکان طراحی کلیپ های جذاب و متفاوتی را در عرض چند ثانیه می دهد. این اپلیکیشن فیلترهای مختلفی برای صداها هم در اختیار شما قرار می دهد. Likee را می توانید بر روی اندروید 4.1 به بالا اجرا کنید. دانلود برنامه TikTok از دیگر برنامه های هم رده می باشد.

ویژگی های نرم افزار Likee


- ویدیوهای اورجینال و جذاب

- جا به جا کردن چهره با افراد دلخواه

- فیلترهای فوق العاده برای صدا

- هزاران استیکر جذاب

- اضافه کردن افکت های ویدیویی خیره کننده

- اضافه کردن ویژگی های ابر قهرمانی

- دوبله و طراحی کلیپ های خنده دار

- دوست یابی و آشنا شدن با افراد مختلف

- تغییر دادن رنگ مو


لیست دانلود
 دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
  حجم فایل: 70 مگابایت
   (4.4/5)
پسورد فایل :
کپی