آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.76 Meme sound برنامه تغییر صدا خنده دار اندروید

دانلود Memesound برای اندروید

Meme sound یکی از بهترین برنامه ها برای نرم افزار تغییر صدا برای اندروید است که از بیش از 1000 صدا پشتیبانی می کند و 26 موضوع متنوع را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید صداهای تبدیل شده تان را با دیگر برنامه ها نظیر واتس آپ به اشتراک بگذارید. رنگ دسته بندی های مختلف را شخصی سازی کنید. تمام صداها بهنجار و مناسب شده اند. می توانید صداهای دلخواهتان را به لیست علاقه مندی ها اضافه کنید. امکان پخش کردن چندصدا به شکل همزمان وجود دارد.

علاوه بر این می توانید به شکل تصادفی صدای خود را انتخاب کنید. ایجاد حلقه برای صداها، تنظیم شدت و حجم صدا، فیلتر گذاری روی صدا بر اساس نام، تغییر دادن ترتیب صداها، ذخیره کردن صداهای ضبط شده در حافظه، استفاده از صداها برای رینگتون، اعلامیه یا آلارم و ... از جمله ویژگی های این برنامه هستند. Meme sound از تبلت ها هم پشتیبانی می کند. دسته بندیی هایی نظیر آهنگ، صدا، افکت های صوتی، epic fail, mii theme و ... را در این برنامه خواهید یافت. این اپلیکیشن برای بیش از نیم میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. حجم آن کم بوده و به 3 مگابایت نمی رسد. Meme sound امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. 62 صدای جدیدی که کاربران به توسعه دهندگان پیشنهاد داده اند در نسخه فعلی برنامه اضافه شده است و به آن ها به شکل رایگان دسترسی خواهید داشت. این نرم افزار بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Memesound :


- بیش از نیم میلیون کاربر

- پوشش بیش از 1000 صدای مختلف

- اشتراک گذاری صداها در رسانه های اجتماعی

- ذخیره سازی صدا در حافظه گوشی

- تغییر دادن رنگ دسته بندی ها

- تغییر دادن ترتیب صداها

- پوشش موضوعات و دسته بندی های مختلف

- پخش کردن همزمان چند صدا

تصاویری از محیط نرم افزار Memesound :


دانلود Memesound برای اندروید  دانلود Memesound برای اندروید  دانلود Memesound برای اندروید  دانلود Memesound برای اندروید  دانلود Memesound برای اندروید


آموزش نصب بازی Memesound :

 

- ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

- فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

- سپس پوشه com.l.dan.memesound را در مسیر Android / obb کپی کنید.


لیست دانلود
پسورد فایل :
کپی