آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 4.34.492332882 Stadia | برنامه اجرای بازی های کامپیوتر و کنسول روی اندروید

دانلود Stadia برای اندروید

Stadia پلتفرم جدیدی است که به شما امکان بازی در صفحات مختلف را با یک ضربه می دهد. شما می توانید با کنترلر این اپلیکیشن و گوگل کروم کست اولتا در تلویزیونتان بازی ها را دنبال کنید. علاوه بر این قادر به اجرای بازی ها در لپ تاپ ها و کامپیوترها خواهید بود. در حال حاضر این اپلیکیشن از Chrome OS و تبلت هایی مثل Pixel Slate, Acer Chromebook Tab 10, and HP Chromebook X2 و خانواده پیکسل پشتیبانی می کند. برای استفاده از این برنامه به کدی احتیاج خواهید داشت که حین گرفتن محصول مورد نظر به شما داده می شود. Stadia امکان بازی با یک کلیک را به وجود می آورد.

با خرید یک بازی قادر به اجرای آن خواهید بود. کافیست ارتباط wifi داشته باشید تا بتوانید آن را روی تلویزیون یا پلتفرم دلخواهتان اجرا کنید. این اپلیکیشن کار بروزرسانی و پچ کردن بازی ها را بر عهده می گیرد و همه این کارها را به شکل خودکار انجام می دهد. بنابرین لازم نیست منتظر دانلود بازی و بروزرسانی آن باشید. این اپلیکیشن قادر است تا بازی ها را با کیفیت 4k و فریم ریت 60 با HDR نمایش دهد. البته کیفیت اجرای بازی در نهایت به سیستم شما و ظرفیت های آن بر می گردد. برخی از ویژگی های این اپلیکیشن تنها در ورژن pro ی آن قابل دسترس است. این نرم افزار را می توانید روری اندروید 6 به بالا اجرا کنید.


دانلود Stadia

✅ نام نرم افزارStadia❤️ تعداد دانلود1921
⭐نسخه نرم افزار4.34.492332882🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 6 به بالا🔆 حجم فایل66 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Stadia


- بیش از نیم میلیون کاربر

- حل شدن باگ های جزئی برنامه

- گیم پلی روان و جذاب

- کیفیت بالا در پخش بازی ها

- وصل کردن سیستم ها ازطریق وای فای

- سازگار با پلتفرم های مختلف

- پشتیبانی از تبلت ها

- بروزرسانی و پچ کردن خودکار بازی ها

تصاویری از محیط نرم افزار Stadia :


دانلود Stadia برای اندروید  دانلود Stadia برای اندروید  دانلود Stadia برای اندروید  دانلود Stadia برای اندروید


پسورد فایل :
کپی