آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود freenet Cloud 4.4.4 فضای ابری فری نت برای اندروید

دانلود freenet Cloud برای اندروید

freenet Cloud با این اپلیکیشن به اسناد، عکس ها، ویدیوها فایل های صوتی یا هرچیزی که آپلود کنید به راحتی دسترسی خواهید داشت. به لطف 2 گیگابایت فضای رایگانی که این برنامه یکجا در اختیار شما قرار می دهد، می توانید انواع فایل ها را با خیال راحت در این فضای ابری ذخیره کنید و از سیستم های مختلف به آن دسترسی داشته باشید. فایل های شما رمزگذاری می شوند و در سرورهای آلمان قرار می گیرند. داده های شما امن نگه داشته می شوند و از دست نمی روند. می توانید اسناد خود را با این برنامه راحت تر مدیریت کنید. از قرارداد ها تا مدارک، یا مقالات و جزوه ها و ... را به راحتی می توانید آپلود کنید. این اپلیکیشن امکان جست و جوی فایل ها را نیز به وجود می آورد. فایل هایتان را با افراد خانواده، دوستان یا هم کلاسی ها به اشتراک بگذارید. حتی اگر آن ها از اعضای این برنامه نباشند همچنان می توانند به فایل های شما دسترسی داشته باشند.

در freenet Cloud می توانید فایل هایتان را دانلود کنید تا به شکل آفلاین به آن ها دسترسی داشته باشید. در استفاده از این برنامه نیازی به دیگر سرویس ها یا اپلیکیشن ها نخواهید داشت. این برنامه 1 گیگابایت فضای رایگان ایمیل در اختیار شما می گذارد. می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که درست بعد از عکس برداری، تصاویر در فضای ابری ذخیره بشوند. freenet Cloud را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا نمایید. دانلود دراپ باکس از دیگر برنامه های فضای ابری می باشد.

ویژگی های نرم افزار freenet Cloud


- پشتیبان گیری خودکار از عکس ها

- ارائه فضای رایگان ایمیل

- اشتراک گذاری آسان فایل ها

- دسترسی به فضای ابری با مرورگر

- اسکن کردن اسناد

- جست و جوی سریع فایل ها

- رمزگذاری روی فایل های آپلود شده

- پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات

تصاویری از محیط نرم افزار freenet Cloud :


دانلود freenet Cloud برای اندروید  دانلود freenet Cloud برای اندروید  دانلود freenet Cloud برای اندروید  دانلود freenet Cloud برای اندروید  دانلود freenet Cloud برای اندروید


پسورد فایل :
کپی