آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 4.0.5 FFmpeg Media Encoder تبدیل فرمت ویدیو و موزیک برای اندروید

دانلود FFmpeg Media Encoder برای اندروید

FFmpeg Media Encoder بیشتر اپلیکیشن های تبدیل فرمت صدا، از کتابخانه FFmpeg استفاده می کنند. این کتابخانه ها به شکل سورس باز ارائه شده اند و به شما امکان ضبط کردن، و تبدیل کردن فرمت های صوتی و ویدویی را می دهد. می توانید ویدیو ها و فایل های صوتی خودتان را encode و decode کنید و به فرمت های دلخواه در بیاورید. FFmpeg Media Encoder در واقع یک رابط کاربری گرافیکی برای این کتابخانه می باشد. نیازی به دانلود کدک های اضافی ندارید. تبدیل فرمت صوتی شما مستقیما در سیستمتان انجام می شود و در نتیجه به اینترنت هم احتیاجی نخواهید داشت. سرعت تبدیل به سرعت پردازنده سیستم شما بر می گردد. این نرم افزار از فرمت هایی مانند MPEG4, h265, h264, mp3, 3gp, aac, ogg پشتیبانی می کند. اگر پردازنده شما یکی از ARMv7, ARMv8, x86, x86_64 باشد قادر به استفاده از این برنامه خواهید بود.

FFmpeg Media Encoder بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن، بر خلاف سایر مبدل ها که تنها ظاهری مناسب دارند و در نهایت در تبدیل فایل ها به مشکل می خورند، رابط کاربری ساده ای دارد. اما می تواند فایل ها را با دقت و در عین حال سرعت بالایی دارد. FFmpeg Media Encoder امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است و بر روی تبلت ها نیز اجرا می شود. این برنامه را می توانید بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید اجرا کنید. دانلود All Audio Converter و دانلود Video Format Factory از دیگر برنامه های تبدیل فرمت در اندروید می باشند.

ویژگی های نرم فازار FFmpeg Media Encoder


- تبدیل انواع فرمت های صوتی

- رابط کاربری ساده

- عدم نیاز به کدک های اضافه

- حفظ کیفیت صدا در حین تبدیل

- سازگار با تبلت ها

- به کار بردن کتابخانه ffmpeg

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- سرعت بالا در تبدیل فایل ها


تصاویری از محیط نرم افزار FFmpeg Media Encoder :


دانلود FFmpeg Media Encoder برای اندروید  دانلود FFmpeg Media Encoder برای اندروید  دانلود FFmpeg Media Encoder برای اندروید  دانلود FFmpeg Media Encoder برای اندروید  دانلود FFmpeg Media Encoder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی