آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4 iSearch - Search From Image برنامه جست و جوی تصاویر برای اندورید

دانلود iSearch برای اندروید

iSearch - Search From Image موتور قدرتمند جست و جوی عکس ها است که امکان دانلود و اشتراک گذاری عکس ها را به شما می دهد. با گوشیتان جست و جو انجام دهید. می توانید با لغات جست و جو انجام دهید، عکس هایی که مستقیما با گوشیتان گرفته اید را سرچ کنید یا با اشتراک گذاری مستقیم از گالری جست و جو کنید. با استفاده از اینب رنامه می توانید با تصاویر جست و جو انجام دهید. عکس ها را جست و جو کنید. iSearch - Search From Image حجم نسبتا کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد. این اپلیکیشن عکس شما را بررسی می کند، و تصمیم می گیرد که چه تصاویری مشابه آن هستند و آن تصاویر را به شما نشان می دهد.

دانلود کردن و اشتراک گذاری عکس ها به راحتی و بدون دردسر انجام می شود. باگ های برنامه برطرف شده اند. عملکرد برنامه بهبود یافته، و راحت تر و سریع تر می توانید عکس هایتان را جست و جو کنید. iSearch - Search From Image در تبلت ها نیز بدون مشکل به نمایش در می آید و امکان استفاده از آن را خواهید داشت. علاوه بر این می توانید دستتان را روی عکس های یافت شده نگه دارید تا صفحه وب سایتی که آن عکس را ارائه کرده جست و جو کنید.  iSearch - Search From Image را می توانید بر روی اندروید 4 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار iSearch - Search From Image


- دانلود و اشتراک گذاری عکس ها

- جست و جو از گالری عکس ها

- جست و جو مستقیما با دوربین گوشی

- جست و جو با لغات

- رابط کاربری دوستانه

- سازگار با تبلت ها و اسمارتفون های مختلف

- برطرف شدن باگ های برنامه

- کم حجم و سبک

تصاویری از محیط نرم افزار iSearch - Search From Image :


دانلود iSearch برای اندروید  دانلود iSearch برای اندروید


پسورد فایل :
کپی