آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0.0 Keyboard Designer برنامه طراحی کیبورد اختصاصی برای اندروید

دانلود Keyboard Designer برای اندروید

Keyboard Designer این اپلیکیشن به هیچ دسترسی خاصی نیاز ندارد و در عین حال انعطاف پذیری بالایی دارد. یک کیبورد باید ویژگی هایی نظیر عدم نیاز به ارتباط اینترنتی، سرعت بالا، و راحتی کار با آن را داشته باشد. با این نرم افزار می توانید همچین کیبوردهایی را برای خودتان یا دیگران طراحی کنید. کیبورد محلی است که کاربر رمز عبور و بسیاری دیگر از اطلاعات مهمش را وارد می کند. برای همین باید کاملا امن باشد و هیچگونه داده ای جمع آ<ری نکند. کیبورد اپلیکیشنی است که بیشترین استفاده را در اسمارتفون ها دارد. برای همین انعطاف پذیری بالایی باید داشته باشد تا کاربر بتواند به شکل دلخواه از آن استفاده کند.

از محل کلید ها، ابعاد، برچسب ها، رنگ، قاب بین کلیدها و ... همه اهمیت بالایی دارند. با این اپلیکیشن می توانید کیبوردی بسازید که به آن نیاز دارید. از آن جایی که سایز صفحه نمایش محدود است، وارد کردن متن به راحتی انجام نمی شود. باید کیبورد را به شکلی طراحی کنید که وقتی دست کاربر به چیزی بند است و نمی تواند به راحتی تایپ کند، جایگزین هایی داشته باشد. با این برنامه، هر زمان که دوست داشته باشید می توانید تغییرات دلخواه خود را روی کیبوردتان بدهید. زمانی که هر کلید فشرده می شود، به شکل فوری باید حرف یا عدد مورد نظر کاربر تایپ شود. در غیر این صورت ممکن است خطاهای جبران ناپذیری به وجود بیاید. این اپلیکیشن به جای استفاده از کیبورد درونی اندروید، از توابعی ساده برای این منظور استفاده می کند که سرعت تایپ را بالا میبرد. Keyboard Designer بر روی اندروید های مختلف با توجه به سیستمی که دارید قابل اجراست. دانلود SwiftKey Keyboard و دانلود Fleksy Keyboard و دانلود کیبورد گوگل از دیگر برنامه های کیبورد اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار Keyboard Designer


- پشتیبانی رسمی از اندروید Q

- بهبود طراحی گرافیکی کیبوردها

- امکان شخصی سازی ظاهر کیبورد در زمان دلخواه

- تایپ بسیار سریع و راحت

- تنظیم کردن ابعاد و سایز کیبورد

- استفاده از color gradient ها

- تعیین کردن سیستم هدف کیبورد

- تست کردن کیبورد قبل از انتشار

- طراحی کیبورد های ساده و سریع

تصاویری از محیط نرم افزار Keyboard Designer :


دانلود Keyboard Designer برای اندروید  دانلود Keyboard Designer برای اندروید  دانلود Keyboard Designer برای اندروید  دانلود Keyboard Designer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی