آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 0.9.155 REBIT A-Keyboard - نصب کیبورد ربیت برای اندروید

دانلود REBIT A-Keyboard برای اندروید

REBIT A-Keyboard آیا از سختی کار با کیبوردهای هوشمند خسته شده اید؟ این کیبورد تجربه ای تازه به شما می بخشد. این اپلیکیشن قادر به پیش بینی لغات بعدی، و اصلاح خودکار غلط های املایی و بسیاری دیگر از ویژگی هاست. این نرم افزار از بیش از 139 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن مکان هایی که لمس می کنید را بررسی و آنالیز می کند و بر اساس آن ها جلوی خطاهای احتمالی را می گیرد. ویژگی هایی نظیر ارائه اموجی ها، تبدیل چینی، تغییر سایز دادن کیبورد و بسیاری دیگر را در این کیبورد خواهید یافت. می توانید تم REBIT A-Keyboard را به شکل دلخواه شخصی ساز یکنید.

تم های متنوعی ارائه شده است. علاوه بر تم ها، می توانید کیبورد خود را با تصویر دلخواه خود مزین کنید. کافیست عکس دلخواه خود را از گالری انتخاب کنید و تم دلخواه خود را بسازید. این اپلیکیشن بیش از 50 هزار کاربر دارد. طراحی آن تا حد زیادی مشابه کیبورد گوگل است. بر اساس تاریخچه کلماتی که تایپ کرده اید، کلمات بعدی به شکل خودکار پیش بینی می شوند. زمانی که تم دلخواه خود را می سازید، نه تنها قادر به تغییر دادن پس زمینه کیبورد هستید، بلکه می توانید رنگ کلید، میزان شفافیت و بسیاری دیگر از ویژگی های مهم را به شکلی که دوست دارید تغییر دهید. layout های مختلفی برای برنامه ارائه شده است. حتی می توانید سایز کیبورد را کوچکتر از عرض صفحه گوشیتان کنید. با زدن بر روی تیک، کیبورد شما در سایزی که تنظیم کرده اید باقی می ماند. REBIT A-Keyboard را می توانید بر روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید. دانلود SwiftKey Keyboard و دانلود Fleksy Keyboard از دیگر برنامه های کیبورد اندروید می باشند.

ویژگی های نرم افزار REBIT A-Keyboard


- پشتیبانی از 139 زبان زنده دنیا

- پیش بینی لغات بعدی

- اصلاح خطاهای تایپی

- ویژگی های متنوعی نظیر اموجی ها

- تغییر سایز دادن کیبورد به شکل دلخواه

- طراحی متریال و چشم نواز

- ارائه تم های متنوع

- امکان ساخت تم دلخواه

- امکان استفاده از کیبورد شفاف

تصاویری از محیط نرم افزار REBIT A-Keyboard:


دانلود REBIT A-Keyboard برای اندروید  دانلود REBIT A-Keyboard برای اندروید  دانلود REBIT A-Keyboard برای اندروید  دانلود REBIT A-Keyboard برای اندروید  دانلود REBIT A-Keyboard برای اندروید


پسورد فایل :
کپی