آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4.1 BOX Video Downloader | نصب برنامه دانلود ویدیو های آنلاین برای اندروید

دانلود BOX-Video Downloader برای اندروید

BOX Video Downloader نرم افزاری کاملا رایگان است که با آن می توانید تقریبا تمام فرمت های ویدیویی را به سرعت دانلود کنید. این اپلیکیشن از ویدیوهای HD و با کیفیت بالا هم پشیتبانی می کند. می توانید مروری امن در وب را تجربه کنید. این اپلیکیشن از حریم خصوصی شما محافظت می کند. دانلود کردن ویدیوها به سادگی و با یک کلیک انجام می شود. در حالت incognite هیچ تاریخچه ای ذخیره نمی شود. آدرس دلخواه خود را وارد کنید. بر روی دوکمه play بزنید و حالا روی download بزنید. عملیات دانلود به شکل خودکار آغاز می شود. این نرم افزار از فرمت هایی نظیر MP3, M4A, MP4, M4V, MOV, AVI, WMV و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. دانلود ویدیوها با سرعت بلاایی انجام می شود، البته سرعت دانلود نهایتا به پهنای باند شما بر می گردد. می توانید ویدیوهایی که دانلود کرده اید را در sd card سیستمتان ذخیره کنید.

علاوه بر این قادر به تغییر دادن محل ذخیره سازی ویدیوها هستید. این اپلیکیشن به شکل خاص برای دانلود فایل های صوتی و ویدیوی طراحی شده است و امکانات مختلفی را در اختیار شما می گذارد. حتی می توانید به فیس بوک بروید و ویدیوهای موجود در آن را دانلود کنید. از اینستاگرام نیز پشتیبانی می شود.ن این اپلیکیشن قادر به دانلود کردن تصاویر نیز هست. تنها چیزی که پشتیبانی نمی شود، دانلود از یوتیوب است. BOX Video Downloader بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار BOX Video Downloader


- دارای بیش از 1 میلیون کاربر

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- مرور امن در وب

- دانلود ویدیوهای با کیفیت

- سرعت بالا در دانلود ویدیوها

- پشتیبانی از دانلود تصاویر

- امکان دانلود از فیس بوک و اینستاگرام

- دانلود هوشمندانه و سریع

- شناسایی خودکار ویدیوها

 

آموزش نصب :

1 – فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
2 – نرم افزار SAI را نصب و اجرا کنید (  این فایل با نام SAI همراه فایل دانلود شده می باشد )
3 – از داخل نرم افزار SAI برروی Install Apks کلیک کنید و در پنجره باز شده، پوشه ای که در مرحله قبل از حالت فشرده خارج کردید را پیدا کنید.
4 – اکنون باید فایل اصلی بازیها و اسپلیت ها را تیکت بزنید ( هر فایلی داخل پوشه خارج شده از حالت فشرده می باشد به غیر از SAI تیک بزنید ) و اکنون روی SELECT کلیک کنید تا نصب شروع شود.


تصاویری از محیط نرم افزار BOX Video Downloader :


دانلود BOX-Video Downloader برای اندروید  دانلود BOX-Video Downloader برای اندروید  دانلود BOX-Video Downloader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی