آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2 PicFinder برنامه پیدا کردن سریع تصاویر برای اندروید

دانلود PicFinder برای اندروید

PicFinder با این برنامه به راحتی می توانید عکس های دلخواه خود را پیدا کنید و آن ها را در سیستم خود ذخیره کنید. از گیف ها نیز پشتیبانی می شود. این اپلیکیشن امکان دانلود تصاویر با سایز های مختلف، رزولوشن های مختلف و ... را می دهد. نتایجی که مشاهده می کنید، به موتور جست و جویی که استفاده می کنید بر می گردد. این نرم افزار مانند image search man کار می کند. برای استفاده از این برنامه کافیست روی تولبار جست و جو بزنید، عکسی که می خواهید را انتخاب کنید و سپس در صورت نیاز آن را به دوستانتان به اشتراک بگذارید. حتی می توانید عکسی که انتخاب کرده اید را به عنوان والپیپر سیستم خود استفاده کنید یا آن را در مرورگر باز کنید.

با یک کلیک تصویر انتخابی شما به عنوان والپیپر سیستمتان تنظیم می شود. عکس هایی که اخیرا مشاهده کرده اید در تاریخچه برنامه ذخیره می شود و سریع تر به آن ها دسترسی خواهید داشت. می توانید گیف ها را جست و جو و دانلود کنید. امکان حذف عکس هایی که دانلود کرده اید را دارید. لیستی از عکس هایی که دانلود کرده اید نشان داده می شود. امکان جست و جوی پیشرفته وجود دارد. برای این منظور کافیست نوع تصویر، سایز، رنگ، و زمان و پارامترهای دیگر را بر اساس نیزاتان تنظیم کنید. PicFinder بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار PicFinder


- دانلود آسان گیف ها

- فیلترگذاری حرفه ای روی نتایج برنامه

- مشاهده تاریخچه جست و جو ها

- دانلود کردن تصاویر با کیفیت بالا

- نمایش عکس های مشابه

- اشتراک گذاری آسان تصاویر با دوستان

- امکان فیلترگذاری روی عکس ها

- دارای بیش از ده هزار کاربر

- تنظیم تصاویر به عنوان والپپیر با یک ضربه

تصاویری از محیط نرم افزار PicFinder :


دانلود PicFinder برای اندروید  دانلود PicFinder برای اندروید  دانلود PicFinder برای اندروید  دانلود PicFinder برای اندروید  دانلود PicFinder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی