آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.2 Black-PD Icon Pack مجموعه آیکون های تیره برای اندروید

دانلود Black PD Icon Pack برای اندروید

Black-PD Icon Pack بیش از 2900 آیکون با کیفیت HD در اختیار شما می گذارد. بیش از 41 والپیپر اختصاصی نیز برای شما تدارک دیده شده؛ که می توانید از فضای ابری برنامه دانولد کنید. در حال حاضر لانچر هایی نظیر Action, Adw, AdwEX, Apex, Atom, Aviate, GO, Next,Nova, Smart, Solo و بسیاری دیگر پشتیبانی می شوند. از dynamic calendar ها هم پشتیبانی می شود. برای برخی از اپلیکیشن های محبوب؛ چند آیکون ارائه شده که قادر به انتخاب بین آن ها خواهید بود. کاربران Go launcher برای استفاده از این برنامه به preferences > Icons بروند و تیک show icon base را بردارند. این اپلیکیشن بیش از صد هزار کاربر دارد.

نسخه فعلی آن به شکل کامل بازسازی شده است و تمام مشکلات گزارش شده در آن حل شده است. آیکون های Black-PD Icon Pack کاملا تیره هستند. هیچ آیکون رنگی ای در این برنامه نخواهید یافت. ظاهر آیکون ها متغییر است و از قاعده خاصی تبعیت نمی کند. هرچند بیشتر آیکون ها دایره ای شکل هستند. اما بسیاری از آیکون ها نیز وجود دارد که چند ضعلی می باشند. آیکون های این مجموعه حتی ظاهری سه بعدی دارند. اگر تصویر پس زمینه مناسبی برای گوشیتان انتخاب کنید؛ بیشتر این موضوع به چشمتان خواهد آمد. Black-PD Icon Pack بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Black-PD Icon Pack


- دارای بیش از 2900 آیکون HD

- ارائه بیش از 41 والپپیر با کیفیت

- پشتیبانی از لانچرهای محبوب

- بروز شدن دائمی مجموعه آیکون ها

- وجود چند آیکون برای برخی از برنامه ها

- پشتیبانی از تقویم های پویا

- تغییر دادن آسان آیکون ها

- بازسازی شدن کامل برنامه در سال 2020

تصاویری از محیط نرم افزار Black-PD Icon Pack :


دانلود Black PD Icon Pack برای اندروید  دانلود Black PD Icon Pack برای اندروید  دانلود Black PD Icon Pack برای اندروید  دانلود Black PD Icon Pack برای اندروید


پسورد فایل :
کپی