آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.11 MusicallyDown برنامه دانلود ویدیو از تیک تاک برای اندروید

دانلود MusicallyDown برای اندروید

MusicallyDown با استفاده از این برنامه می توانید ویدیوهای تیک تاک را بدون واترمارک دانلود کنید. کافیست لینک ویدیوی مورد نظر خود را در این برنامه کپی کنید تا باقی کارها به شکل خودکار برای شما انجام شود. می توانید ویژگی دانلود خودکار را فعال کنید تا به محض کپی شدن لینک ویدیو از تیک تاک، عملیات دانلود آغاز شود. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و به راحتی می توانید آن را بروز رسانی کندی. برای کیفیت بیشتر واترمارک برداشته می شود. این برنامه اگرچه رایگان است، به شما امکان دانلود نامحدود فایل های ویدویی تیک تاک را می دهد. کار کردن با برنامه آسان است.

کافیست لینک ویدیوی مورد نظر خود را درون برنامه پیست کنید و سپس روی download بزنید تا این نرم افزار شروع به دانلود کند. باید کمی صبر کنید تا لینک مناسب تولید شود و سپس عملیات دانلود آغاز می گردد. می توانید به راحتی فایل هایی که دانلود کرده اید را در گالری برنامه مشاهده کنید. این فایل ها را می توان به شکل درون برنامه ای و بدون دردسر مدیریت کرد. امکان اشتراک گذاری فایل هایی که دانلود کرده اید در رسانه های اجتماعی مختلف وجود دارد. MusicallyDown رابط کاربری ساده و جمع و جوری دارد که کار کردن با آن را لذت بخش می کند. این نرم افزار را می توانید بر روی اندروید 4.0.3 به بالا اجرا کنید.

ویژگی های نرم افزار MusicallyDown


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- دانلود رایگان از تیک تاک

- امکان بروزرسانی برنامه

- دانلود نامحدود فایل های ویدویی

- رابط کاربری ساده و جمع و جور

- برداشتن واترمارک از روی فایل های ویدویی

- سرعت مناسب دانلود فایل ها

- امکان مدیریت فایل های دانلود شده

- اشتراک گذاری ویدیوها در رسانه های اجتماعی

تصاویری از محیط نرم افزار MusicallyDown


دانلود MusicallyDown برای اندروید  دانلود MusicallyDown برای اندروید  دانلود MusicallyDown برای اندروید  دانلود MusicallyDown برای اندروید


پسورد فایل :
کپی