آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 3.0.0.18 Ace Explorer (File manager) فایل اکسپلورر برای اندروید

دانلود Ace Explorer برای اندروید

Ace Explorer با این اپلیکیشن می توانید عکس ها، فایل ها، ویدیوها، موزیک ها، اسناد و ... خود را مدیریت کنید. این نرم افزار قادر به انجام کارهایی نظیر cut, copy, rename, info و ... می باشد. تم های روشن و تیره برای برنامه توسعه داده شده است. می توانید فایل هایتان را از جایی بکشید و در جای دیگر بیاندازید. از ویژگی شورت کات و تقسیم پنجره در اندروید 7.1 به بالا لذت ببرید. این نرم افزار مصرف کمی از باتری شما خواهد داشت. می توانید جست و جوی صوتی انجام دهید. در صورتی که گوشیتان را روت کرده باشید، این اپلیکیشن امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد. Ace Explorer حجم کمی دارد و کار کردن با آن آسان می باشد.

رابط کاربری برنامه بر اساس استاندارد های متریال توسعه داده شده است. نسخه اخیر این برنامه تازه منتشر شده است و هنوز در دست توسعه می باشد. برای همین می توانید انتظار ویژگی های بیشتری را در بروزرسانی های آتی داشته باشید. Ace Explorer امتیاز 4.2 از 5 را در گوگل پلی دریافت کرده است. ورژن تاریک برنامه، با رنگ هایی طراحی شده است که در شب، چشمان شما را نمی زند و در کار کردن با برنامه به مشکل نخواهید خورد. Ace Explorer فایل های مخلتف شما را در دسته بندی های جدا قرار می دهد. این اپلیکیشن بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Ace Explorer


- کسب امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری متریال و جذاب

- دارای دو تم روشن و تیره

- امکان مدیریت انواع فایل ها

- امکانات ویژه برای سیستم های روت شده

- امکان copy, cut و ... کردن فایل ها

- پشتیبانی از drag & drop

- جست و جوی صوتی

- مصرف پایین از باتری

تصاویری از محیط نرم افزار Ace Explorer :


دانلود Ace Explorer برای اندروید  دانلود Ace Explorer برای اندروید  دانلود Ace Explorer برای اندروید  دانلود Ace Explorer برای اندروید  دانلود Ace Explorer برای اندروید


پسورد فایل :
کپی