آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1 Top Master Downloader برنامه مدیریت دانلود تاپ برای اندروید

دانلود Top Master Downloader برای اندروید

Top Master Downloader نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید فایل های ویدویی و فایل های صوتی مختلف را به شکل مستقیم از اینترنت روی سیستم خود دانلود کنید و از آن ها به شکل آفلاین استفاده کنید. این نرم افزار به شکل خودکار فیلم های موجود در وب سایت ها را شناسایی می کند و امکان دانلود آن ها را با یک کلیک به وجود می آورد. می توانید قبل از دانلود کردن، پیش نمایشی از ویدیو را مشاهده کنید و سپس اقدام به دانلود کردن آن کنید. این نرم افزار از فایل های mp3 به شکل کامل پشتیبانی می کند. می توانید عملیات دانلود را متوقف کنید و در زمان مناسب ادامه دهید.

عملیات دانلود در پس زمینه سیستم شما صورت می پذیرد و می توانید به فعالیت های دیگر خود بپردازید. در این نرم افزار می توانید چندین فایل را به شکل همزمان دانلود کنید. جست و جو کردن فایل های صوتی و تصویری نیز امکان پذیر است. می توانید تاریخچه فایل هایی که دانلود کرده اید را مشاهده کنید. این اپلیکیشن دارای بخش اعلامیه نیز هست. Top Master Downloader بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده است و امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. رابط کاربری این اپلیکیشن دوستانه بوده و رنگ بندی مناسبی در آن مشاهده می شود. بخش های مختلف برنامه به خوبی دسته بندی شده و به بخش دلخواه خود به سرعت دسترسی خواهید داشت. Top Master Downloader بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. از دیگر نرم افزاری مشابه می توان به نرم افزار مدیریت دانلود اندروید , دانلود IDM+اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار Top Master Downloader


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- دانلود انواع فایل های ویدویی

- کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

- دانلود کردن فایل ها به شکل گروهی

- مشاهده تاریخچه دانلودها

- امکان متوقف کردن عملیات دانلود و ادامه دادن آن

- پشتیبانی از فایل های حجیم و سنگین

- جست و جو کردن فایل های دانلود شده

تصاویری از محیط نرم افزار Top Master Downloader :


دانلود Top Master Downloader برای اندروید  دانلود Top Master Downloader برای اندروید  دانلود Top Master Downloader برای اندروید  دانلود Top Master Downloader برای اندروید  دانلود Top Master Downloader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی