آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.4.4 Save Master Tube Video دانلود ویدیو از فیس بوک و اینستاگرام برای اندروید

دانلود Save Master برای اندروید

Save Master نرم افزاری برای دانلود از فیس بوک و اینستاگرام می باشد. این اپلیکیشن نه تنها قادر است فیلم ها را از طریق لینک برای شما دانلود کند، بلکه دارای مرورگری درون برنامه ای نیز هست که محتوای وب را به شما نشان می دهد. زمانی که ویدیوها را از طریق لینک دانلود می کنید، نیازی به لاگین کردن ندارید. کافیست لینک ویدیوی دلخواه خود را وارد برنامه کنید و باقی کارها را به برنامه بسپارید تا عملیات دانلود آغاز شود. این اپلیکیشن کاملا رایگان و سریع می باشد.

فیلم های شما با فرمت mp4 در گوشیتان ذخیره سازی می شوند. می توانید ویدیوهای موجود در اینستاگرام و فیس بوک را با سرعت بالایی دانلود کنید. عملیات دانلود در پس زمینه سیستم شما ذخیره می شود. می توانید چندین فایل را به شکل همزمان دانولد کنید.قادر به دانلود کردن از تیک تاک بدون واترمارک هستید. می توانید فیلم ها را از توییتر، و دیگر رسانه های اجتماعی دانلود کنید. Save Master فیلم های شما را با کیفیت HD دانلود می کند. Save Master امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. Save این اپلیکیشن بیش از صد هزار کاربر به خود اختصاص داده است و مشکل کرش شدن آن در نسخه های قبلی، برطرف شده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.3 به بالا اجرا نمایید. دانلود اینستاگرام اندروید و دانلود اینستاگرام کامپیوتر پست های مرتبط با این موضوع می باشد.

ویژگی های نرم افزار Save Master :


- دانلود از طریق لینک

- عدم نیاز به لاگین

- دانلود پر سرعت فیلم ها

- پشتیبانی از اینستاگرام، تیک تاک و ...

- ذخیره سازی فیلم ها با فرمت MP4

- دارای مرورگر درون برنامه ای

- حذف کردن واترمارک تیک تاک

- اشتراک گذاری آسان تر فیلم ها

- دانلود با کیفیت HD

تصاویری از محیط نرم افزار Save Master :


دانلود Save Master برای اندروید  دانلود Save Master برای اندروید  دانلود Save Master برای اندروید


پسورد فایل :
کپی