آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.3 MJ Downloader مدیریت دانلود ام جی برای اندروید

دانلود MJ Downloader برای اندروید

MJ Downloader نرم افزاری قدرتمند می باشد که با آن می توانید به سرعت انواع فایل ها را از اینترنت دانلود کنید. قادر به pause کردن، ادامه دادن، ریستارت کردن و کنسل کردن فایل ها هنگام دانولد هستید. این اپلیکیشن به شکل خودکار لینک های دانلود وب را شناسایی می کند. لازم نیست دستی این لینک ها را درون برنامه کپی کنید. این نرم افزار قادر است فایل های شما را به شکل موازی دانلود کند تا سرعت دانلودتتان افزایش پیدا کند. MJ Downloader از فایل های حجیم، حتی بالاتر از 2 گیگابایت پشتیبانی می کند. این نرم افزار در پس زمینه گوشی اجرا می شود و می توانید به کارهای دیگر خود حین دانلود برسید.

این نرم افزار قادر است چند فایل شما را به شکل همزمان دانلود کند. MJ Downloader از انواع فرمت ها پشتیبانی می کند و قادر به دانلود فایل های ویدیویی، فایل های صوتیف فایل های موسیقی، تصاویر، عکس ها، اسناد و بسیاری دیگر هستید. این نرم افزار گزینه های متنوعی را برای اضافه کردن لینک ها پیش روی شما می گذارد. می توانید buffer size را به شکل دستی تنظیم کنید تا انتقال داده ها بهبود پیدا کند. علاوه ر این می توانید اعلامیه را فعال و یا غیر فعال کنید. MJ Downloader به زبان های مختلف زنده دنیا از جمله انگلیسی، فرانسوی و ... ترجمه شده است. MJ Downloader بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. از دیگر نرم افزاری مشابه می توان به نرم افزار مدیریت دانلود اندروید , دانلود IDM+اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار MJ Downloader :


- انتقال دادن لینک های دانلود از کامپیوتر

- شناسایی خودکار لینک های دانلود

- پشتیبانی از بررسیmd5

- ادامه دادن دانلود های متوقف شده

- دانلود فایل ها به شکل موازی

- دانلود چند فایل به شکل همزمان

- ادامه دانلود در پس زمینه گوشی

- پشتیبانی از انواع فرمت ها

تصاویری از محیط نرم افزار MJ Downloader :


دانلود MJ Downloader برای اندروید  دانلود MJ Downloader برای اندروید  دانلود MJ Downloader برای اندروید  دانلود MJ Downloader برای اندروید


پسورد فایل :
کپی