آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Amazing Videoz 5.6.3 برنامه دانلود ویدیوها با کیفیت بالا برای اندروید

دانلود Amazing Videoz برای اندروید

Amazing Videoz حوصله تان سر رفته است و کاری برای انجام دادن پیدا نمی کنید؟ این اپلیکیشن، دانلودری قدرتمند می باشد که نه تنها از ویدیوها پشتیبانی می کند بلکه امکان دانلود موزیک ها را از اینترنت روی گوشی شما به وجود می آورد. این نرم افزار به شکل خودکار فایل های ویدیویی را روی سیستم شما پیدا می کند و محیطی مناسب برای دانلود آن ها با بیشترین سرعت ممکن فراهم می کند. می توانید ویدیویهای خود را از وب سایت ها با بهترین رزولوشن ممکن دانلود کنید. با Amazing Videoz قادر به مدیریت دانلود ویدیوهای خود هستید.

می توانید دانلود را متوقف کنید و در زمان دلخواه ادامه دهید. امکان دانلود چند فایل را به شکل همزمان دارید. هم چنین می توانید پیش نمایش فایل های صوتی یا ویدیویی را مشاهده نمایید. Amazing Videoz با سرعت بالایی فایل های ویدیویی را روی سیستم شما دانلود می کند و امکان مشاهده آفلاین آن ها را به وجود می آورد. این نرم افزار به شکل رایگان ارائه شده است و نیاز به پرداخت درون برنامه ای ندارید. این نرم افزار به شکل موازی اطلاعات را دانلود می کند تا سرعت شما افزایش پیدا کند. می توانید فایل های نامطلوب را به شکل مستقیم از درون این برنامه حذف کنید. Amazing Videoz در پس زمینه اطلاعات را دانلود می کند. این نرم افزار بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Amazing Videoz :


- دارای بیش از ده میلیون کاربر

- مشاهده وب سایت ها با مرورگر درون برنامه ای

- پشتیبانی از فایل های بسیار حجیم

- دانلود چند فایل به شکل همزمان

- سرعت دانلود بالا

- مشاهده پیش نمایش فالی ها

- دانلود موازی اطلاعات

- حذف کردن ویدیو ها

تصاویری از محیط نرم افزار Amazing Videoz :


دانلود Amazing Videoz برای اندروید  دانلود Amazing Videoz برای اندروید  دانلود Amazing Videoz برای اندروید


پسورد فایل :
کپی