آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1 Strong Easy Password Generator برنامه ساخت پسورد و رمز عبور امن برای اندروید

دانلود Strong Easy Password Generator برای اندروید

Strong Easy Password Generator یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای افرادی می باشد که می خواهند اکانت های خود را با پسوردهای قدرتمند امن نگه دارند. در این اپلیکیشن قادر به تولید بینهایت پسورد مختلف هستید که تمام آن ها امن هستند و در عین حال راحت می توانید آن ها را حفظ کنید. پسورد هایتان می توانند طولی بین 8 تا 16 کاراکتر داشته باشند. امکان اضافه کردن حروف، اعداد، و کاراکتر های ویژه نیز وجود دارد. هر پسوردی که با این برنامه ایجاد کنید در خاطرتان باقی خواهد ماند اما شکستن آن برای هکرها کار مشکلی خواهد بود. می توانید پسوردها را در عرض یک ثانیه تولید کنید و هنگام ساخت اکانت از آن ها استفاده نمایید. با Strong Easy Password Generator قادر به استفاده از پسوردهای مختلف برای هر اکانت خود هستید. از اعداد، سمبل ها، و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید تا پسوردهایتان را حتی امن تر کنید.

اطلاعات شخصی خود را در پسوردها لحاظ نکنید، در غیر این صورت قدرت پسورد شما کاهش پیدا می کند. Strong Easy Password Generator امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. رابط کاربری این برنامه کلاسیک و ساده می باشد. با آن می توانید بسته به میزان امنیتی که در نظر دارید انواع پسوردها را تولید کنید. Strong Easy Password Generator بر روی اندروید 4.0.3 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Strong Easy Password Generator :


- رابط کاربری کلاسیک

- تولید کردن پسورد های امن

- راحت حفظ کردن پسوردها

- کسب امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

- استفاده از کاراکترهای ویژه

- امکان به کار بردن حروف بزرگ و کوچک

- کپی کردن پسورد در کلیپ برد

تصاویری از محیط نرم افزار Strong Easy Password Generator :

دانلود Strong Easy Password Generator برای اندروید


پسورد فایل :
کپی