آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود Canaree (Music Player) 3.3.2 موزیک پلیر کاناری برای اندروید

دانلود Canaree برای اندروید

Canaree موزیک پلیر قدرتمندی است که نیاز های مختلف شما را برطرف می کند. رابط کاربری این برنامه متریال بوده و ظاهری بسیار مدرن دارد. پلیر این برنامه دکمه ای ندارد و با فرمان های دستی کنترل می شود. از پادکست ها پشتیبانی می شود. می تاونید لیریک های آفلاین را مشاهده کنید. امکان ویرایش تگ فایل های صوتی را به شکل درون برنامه ای دارید. این نرم افزار از android auto و android wear پشتیبانی می کند. می توانید از فرمان های صوتی گوگل استفاده کنید. مشاهده هنرمندان اخیر، آلبوم ها و جست و جوها امکان پذیر است. ابزارکی خوش رنگ در اختیارتان قرار گرفته است. از فولدرها، پلی لیست ها، و ژانرهای مختلف پشتیابنی می شود. این اپلیکیشن دارای اکولایزر با 5 باند مختلف می باشد و دارای virtualizer 3d است.

از افکت هایی نظیر crossfade و ... نیز پشتیبانی می شود. این نرم افزار امتیاز 4.4 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. بیش از ده هزار کاربر این اپلیکیشن را دانلود کرده اند. در کتابخانه این برنامه لیست موزیک ها به همراه تصویر بند انگشتیشان نشان داده می شود و قادر به مدیریت آن ها هستید. Canaree دارای پرداخت درون برنامه ای نیز هست و برخی از ویژگی های آن اینگونه آزاد می شود. Canaree بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجرا می باشد. ابزارهای دانلود Omnia Music Player یا دانلود VLC for Android یا دانلود Impulse Music Player Pro از دیگر ابزارهای پلیر موزیک اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار Canaree :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- کسب امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی

- رابط کاربری متریال منحصر به فرد

- دارای حالت midnight

- پشتیبانی از crossfade

- دارای اکولایزر با 5 باند

- کنترل آسان فایل های صوتی

تصاویری از محیط نرم افزار Canaree :


دانلود Canaree برای اندروید  دانلود Canaree برای اندروید  دانلود Canaree برای اندروید  دانلود Canaree برای اندروید  دانلود Canaree برای اندروید


پسورد فایل :
کپی