آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار Add Watermark 1.7 برنامه اضافه کردن واترمارک و کپی رایت به فیلم و عکس برای اندروید

دانلود Add Watermark برای اندروید

Add Watermark با این اپلیکیشن می توانید از عکس ها و فیلم هایتان محافظت کنید و جلوی کپی شدن آن ها توسط اشخاص دیگر را بگیرید. به راحتی به ویدیوها و عکس هایتان واترمارک اضافه کنید. واترمارکتان می تواند لوگوی شرکتتان باشد. این اپلیکیشن دارای واترمارک های از پیش ساخته شده ای نیز هست که کار اضافه کردن واترمارک ها به فیلم ها را آسان می کند. می توانید واترمارک هایتان را به عنوان قالب ذخیره سازی کنید.

Add Watermark به شکل گروهی به فایل های شما واترمارک اضافه می کند و بنابرین می توانید به صدها فایل به شکل همزمان واترمارک اضافه کنید. این نرم افزار از ویدیوهای mp4 پشتیبانی می کند، و فرمت های رایج دیگری که اغلب استفاده می شوند را نیز می توانید واترمارک اضافه کنید. این اپلیکیشن با سرعت بالایی به عکس های شما واترمارک می زند. Add Watermark از الگوهای مختلفی برای اضافه کردن واترمارک ها پشتیبانی می کند. می توانید سمبل کپی رایت را به عکس هایتان اضافه کنید. این اپلیکیشن بیش از نیم میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.7 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. این اپ را می توانید روی تبلت ها نیز به راحتی اجرا کنید. این نرم افزار از فونت ها، رنگ ها، و افکت های متنوعی پشتیبانی می کند. Add Watermark بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Add Watermark :


- تنظیم کردن شفافیت واترمارک

- ایجاد کردن واترمارک های جدید

- واترمارک زدن روی تصویر و فیلم

- اشتراک گذاری فایل های ویدویی

- عدم افت کیفیت فایل ها

- اضافه کردن امضای دیجیتالی

- پیش نمایش فایل های تصویری و ویدوییی

 

تصاویری از محیط نرم افزار Add Watermark :


دانلود Add Watermark برای اندروید  دانلود Add Watermark برای اندروید  دانلود Add Watermark برای اندروید


پسورد فایل :
کپی