آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.1.6 Flash Player for Android برنامه فلش پلیر اندروید

دانلود Flash Player for Android برای اندروید

Flash Player for Android مولتی مدیا پلری می باشد که از تمام فرمت های ویدیویی و صوتی پشتیبانی می کند و اکنون قادر به اجرای فایل های ویدیویی فلش نیز هست. با این اپلیکیشن می توانید فرمت هایی نظیر MKV, MP4, M4V, AVI, MOV, 3GP, FLV, WMV, RMVB, TS را اجرا کنید. با این نرم افزار می توانید به راحتی صدا، روشنایی و لحظه نمایش ویدیویی را تغییر دهید. امکان ارسال کردن فایل های ویدویی، موزیک، عکس ها، اسناد، و ... را از طریق وای فای خواهید داشت. این اپلیکیشن از استریم های ویدیویی نیز پشتیبانی می کند. کافیست لینک استریم دلخواه خود را وارد برنامه کنید تا استریم پخش شود.

Flash Player for Android دارای بخش مدیریت فایل نیز است و در آن می توانید تمام فایل های موجود در حافظه داخلی و گوشی sd card خود را مشاهده کنید. این نرم افزار از ویدیوهای HD, Full HD, UHD و ... پشتیبانی می کند. می توانید صدای فایل ها را به شکل فوری قطع کنید. در این نرم افزار قادر به مدیریت کردن پلی لیست های خود هستید. در Flash Player for Android قادر به سریع کردن یا کند کردن سرعت پخش فایل های ویدویی خود هستید. این نرم افزار مدیریت کردن فایل های ویدویی و صوتی را آسان می کند. Flash Player for Android بر روی اندروید 4.4 به بالا قابل اجراست. دانلود فلش پلیر برای آندروید نیز از ابراهای دیگر می باشد.

ویژگی های نرم افزار Flash Player for Android :


- مدیریت کردن فایل های ویدیویی

- سریع کردن پخش های ویدیویی

- مدیریت کردن پلی لیست ها

- تنظیم کردن روشنایی و صدایی

- نمایش دادن فایل های فلش

- پشتیبانی از طیف گسترده ای از فایل های ویدویی

- اشتراک گذاری فایل ها از طریق وای فای

تصاویری از محیط نرم افزار Flash Player for Android :


دانلود Flash Player for Android برای اندروید  دانلود Flash Player for Android برای اندروید  دانلود Flash Player for Android برای اندروید  دانلود Flash Player for Android برای اندروید


پسورد فایل :
کپی