آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.1.3 RMX Battery Saver برنامه محافظت از باتری برای اندروید

دانلود RMX Battery Saver برای اندروید

RMX Battery Saver با یک ضربه می توانید طول عمر باتری را افزایش دهید. این اپلیکیشن ویژگی های مختلفی برای بهینه سازی عمر باتری در اختیار شما قرار می دهد. RMX Battery Saver قادر به اسکن کردن دمای گوشی شما، و جلوگیری از اپلیکیشن های سنگینی است که سیستمتان را داغ می کنند. با این ویژگی باتری، و پردازنده تان خنک می شود و قادر به مشاهده عملکردی مناسب از سیستمتان خواهید بود. این نرم افزار قادر به مدیریت کردن مصرف باتری از جنبه های مختلف می باشد.

اپلیکیشن هایی که در پس زمینه اجرا می شوند به شکل خود کار شناسایی می شوند و جلوی اجرای آن ها گرفته می شود. برخی از اپلیکیشن ها مصرف بالایی دارند و این برنامه با شناسایی و جلوگیری از آن ها، امکان استفاده از برنامه های سنگین تر را به شما خواهد داد. RMX Battery Saver مود های متنوعی در اختیارنان خواهد گذاشت که بر اساس نیازتان بین آن ها انتخاب خواهید کرد. این مود ها به گونه های مختلف مصرف باتری شما را تنظیم می کنند و مصرف اپلیکیشن ها را زیر نظر می گیرند. RMX Battery Saver گوشیتان را سریع تر از قبل خواهد کرد. این نرم افزار به تازگی ارائه شده است و امتیاز 4.6 از 5 را دریافت کرده است. RMX Battery Saver کم حجم می باشد. می توانید این اپلیکیشن را بر روی اندروید 5 به بالا اجرا کنید. دانلود Ampere Meter و دانلود نرم افزار 3C Battery Monitor Widget Pro از برنامه های باتری اندروید می باشد.

ویژگی های نرم افزار RMX Battery Saver :


- کسب امتیاز 4.6 از 5 در گوگل پلی

- خنک کردن پردازنده

- کاهش دادن مصرف انرژی

- رابط کاربری متریال

- کم حجم و سبک

- دارای مود های مختلف برای استفاده

- افزایش دادن طول عمر باتری

تصاویری از محیط نرم افزار RMX Battery Saver :


دانلود RMX Battery Saver برای اندروید  دانلود RMX Battery Saver برای اندروید  دانلود RMX Battery Saver برای اندروید


پسورد فایل :
کپی