آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود نرم افزار 1.0.10 Artisan Cartoon Photo Editor برنامه تبدیل تصاویر به کارتونی و انیمیشنی برای اندروید

دانلود Artisan Cartoon Photo Editor برای اندروید

Artisan Cartoon Photo Editor یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای کارتونی کردن عکس های دیجیتالی می باشد. این نرم افزار فیلترهای vector art مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید به راحتی عکس های خود را با یک ضربه کارتونی کنید. برای کار با این اپلیکیشن کافیست عکس های خود را وارد برنامه کنید و سپس یکی از فیلترها را انتخاب کنید تا باقی کارها به شکل خودکار برای شما انجام شود. با می توانید کارهای هنری خلاقانه ای ایجاد کنید و آن ها را در رسانه های اجتماعی مختلف مثل فیس بوک، پینترست، واتس آپ و ... به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای پردازش عکس ها استفاده می کند. افکت هایی نظیر glitch و oil painting می توانند ظاهری متفاوت به عکس های شما ببخشند. عکس های معمولی خود را به مانگا یا کمیک در عرض چند ثانیه تبدیل کنید. افکت های متنوعی برای دوربین ها ارائه شده است. Artisan Cartoon Photo Editor بیش از یک میلیون کاربر دارد و امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی بدست آورده است. قالب های مختلفی برای برنامه ارائه شده است که بر اساس نیازتان بین آن ها انتخاب می کنید. با این برنامه، می توانید عکس دلخواه پروفایل های خود را نیز به وجود آورید. Artisan Cartoon Photo Editor بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست. FX Cartoonizer و تبدیل عکس به تصاویر کارتونی از دیگر برنامه ای مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار Artisan Cartoon Photo Editor :


- دارای بیش از یک میلیون کاربر

- رابط کاربری ساده

- وجود فیلترهای متنوع

- استفاده از هوش مصنوعی برای پردازش عکس ها

- فیلترهای بصری مختلف

- کارتونی کردن عکس ها با یک ضربه

- قالب های مختلف برای استفاده


تصاویری از محیط نرم افزار Artisan Cartoon Photo Editor :


دانلود Artisan برای اندروید  دانلود Artisan برای اندروید  دانلود Artisan برای اندروید


پسورد فایل :
کپی