آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود MOLDIV VideoLab 1.0.6 برنامه ویرایشگر فایل های ویدیویی برای اندروید

دانلود MOLDIV VideoLab برای اندروید

MOLDIV VideoLab نرم افزاری قدرتمند و کاربردی برای ویرایش کردن فیلم اندروید ها و ایجاد کلیپ های پیشرفته یم باشد. این نرم افزار از زیرنویس ها، فایل های صوتی، استیکرهای متحرک، افکت های انتقالی، ویرایش کلیپ ها، اضافه کردن فیلتر به فیلم ها، ایجاد اسلایدشو ها و بسیاری دیگر پشتیبانی می کند. می توانید از صدها فونت و الگو و رنگ مختلف در برنامه استفاده کنید. اضافه کردن متن های متحرک به هر جای تصویر امکان پذیر است. می توانید از استیکرهایی که تغییر رنگ می دهند استفاده کنید. بیش از 400 نوع استیکر متحرک را در برنامه خواهید یافت. امکان ناپدید کردن تدریجی استیکر ها را دارید.

می توانید فایل های صوتی دلخواه خود را به فیلم هایتان اضافه کنید. بیش از 228 فیلتر در این اپلیکیشن ارائه شده است که می توانید آن ها را در 14 تم مختلف بیابید. افکت هایی نظیر چرخش فایل ها، تغییر دادن فرمت، خروجی گرفتن از ویدیوهای HD و ... امکان پذیر می باشد. می توانید کلیپ هایتان را از جنبه های مختلف ویرایش کنید. این نرم افزار قادر به ذخیره کردن خودکار ویرایش های شما نیز هست. MOLDIV VideoLab بیش از ده هزارکاربر به خود اختصاص داده است. باگ های جزئی برنامه برطرف شده است. می توانید این اپلیکیشن را روی اندروید 8 به بالا اجرا کنید. دانلود نرم افزار KineMaster و دانلود برنامه TikTok از دیگر برنامه های مرتبط می باشند.

ویژگی های نرم افزار MOLDIV VideoLab :


- اضافه کردن فیلترهای متنوع به فایل های ویدیویی

- خروجی گرفتن با کیفیت HD

- ذخیره سازی خودکار ویرایش ها

- چرخاندن و اصلاح کلیپ ها

- استفاده از استیکرهای متحرک

- دارای صدها فونت مختلف

- اضافه کردن متن های متحرک

- مخفی کردن تدریجی استیکرها

تصاویری از محیط نرم افزار MOLDIV VideoLab :


دانلود MOLDIV VideoLab برای اندروید  دانلود MOLDIV VideoLab برای اندروید  دانلود MOLDIV VideoLab برای اندروید  دانلود MOLDIV VideoLab برای اندروید  دانلود MOLDIV VideoLab برای اندروید


پسورد فایل :
کپی