آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.5 HD Mxx Player پلیر فیلم مدرن برای اندروید

دانلود HD Mxx Player برای اندروید

HD Mxx Player نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع ویدیوها با فرمت های مختلف می باشد. این اپلیکیشن قادر است ویدیوهای با کیفیت شما را روان و یکدست نشان دهد. می توانید انواع فایل های صوتی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. این اپلیکیشن اکولایزری قدرتمند نیز دارد که امکان شخصی سازی کردن فایل های صوتی را به وجود می آورد. می توانید از ویژگی هایی مثل bass booster و بسیاری دیگر استفاده کنید.

این نرم افزار قادر به دانلود کردن زیرنویس فایل ها نیز هست. این نرم افزار می تواند زیرنویس های زبان های مختلف را با صداهای ویدیو هماهنگ کند. می توانید به فایل های mp3 با کیفیت اورجینالشان گوش فرا دهید. این اپلیکیشن با فرمت هایی نظیر avi, maxilla, m4v, mp4, wmv flv, mpeg, mpg, mov, mkv, f4v, ts, tp, m3u سازگار می باشد. با رابط کاربری دوستانه برنامه به راحتی می توانید ویژگی های مختلف آن را مدیریت نمایید. سایز برنامه کم است و می توانید آن را روی سیستم هایی که فضای خالی کمی دارند به راحتی نصب کنید. این اپلیکیشن به شکل خودکار تمامی ویدیوهای موجود در سیستم شما را شناسایی می کند. امکان کنترل کردن صدا را با فرمان های لمسی دارید. امکان اشتراک گذاری سریع ویدیوها و فایل های صوتی وجود دارد. HD Mxx Player بر روی اندروید 4.1 به بالا قابل اجراست. از دیگر پلیرهای اندروید می توان به دانلود Lua Player Pro و KMPlayer اندروید و ام ایکس پلیر یا BlackPlayer EX اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار HD Mxx Player :


- پشتیبانی از انواع زیرنویس ها

- کم حجم و سبک

- دارای حالت شب

- پشتیبانی از لاک اسکرین

- دارای شورت کات های متنوع

- پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت ها

- همگام سازی زیرنویس با ویدیوها

تصاویری از محیط نرم افزار HD Mxx Player :


دانلود HD Mxx Player برای اندروید  دانلود HD Mxx Player برای اندروید  دانلود HD Mxx Player برای اندروید  دانلود HD Mxx Player برای اندروید  دانلود HD Mxx Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی