آروان
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.4 VLX Media Player مدیا پلیر وی ال اکس برای اندروید

دانلود VLX Media Player برای اندروید

VLX Media Player یکی از بهترین مدیاپلیرها با سورس باز می باشد که اجرای فایل های ویدویی و صوتی را برای شما آسان می کند. این اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف ارائه شده است و از استریم های آنلاین نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن قادر به اجرای طیف گسترده ای از فایل های ویدویی و صوتی می باشد. VLX Media Player دیتابیسی کامل دارد. می توانید از فیلترها و اکولایزر حرفه ای برنامه استفاده کنید و تمام فرمت های صوتی نامعمول را اجرا کنید. این اپلیکیشن به شکل کاملا رایگان ارائه شده است. هیچ تبلیغی را در برنامه مشاهده نمی کنید.

نیازی به پرداخت درون برنامه ای ندارید، هیچ اطلاعاتی نیز از شما جمع آوری نمی شود. VLX Media Player کتابخانه ای از تمام فایل های صوتی و تصویری شما نشان می دهد که با آن به راحتی می توانید فایل های دلخواه خود را اجرا نمایید. این اپلیکیشن از فایل هایی که دارای چند زیرنویس، یا چند دوبله هستند نیز پشتیبانی می کند. این اپ قادر است نسبت طول به عرض مختلفی را از ویدیوی شما نشان دهد. با فرمان های لمسی امکان کنترل صدا، روشنایی و ... را نیز خواهید داشت. این اپلیکیشن از شما دسترسی های اضافی نمی خواهد و با خیال راحت می توانید از آ« استفاده کنید. VLX Media Player بر روی اندروید 4.2 به بالا قابل اجراست. از دیگر ابزارهای عالی می توان به KMPlayer اندروید و ام ایکس پلیر اشاره داشت.

ویژگی های نرم افزار VLX Media Player :


- دارای اکولایزر

- محیط مشابه با vlc

- اجرای انواع فرمت های صوتی

- رابط کاربری دوستانه

- تنظیم کردن روشنایی صفحه

- مشاهده فایل های ویدیویی و ...

- پوشش طیف گسترده ای از فرمت ها

تصاویری از محیط نرم افزار VLX Media Player :


دانلود VLX Media Player برای اندروید  دانلود VLX Media Player برای اندروید  دانلود VLX Media Player برای اندروید  دانلود VLX Media Player برای اندروید  دانلود VLX Media Player برای اندروید


پسورد فایل :
کپی