آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 2.0.2 Widget Games smallest games ever ابزارک بازی ها برای اندروید

دانلود Widget Games smallest games ever برای اندروید

Widget Games smallest games ever شش بازی کلاسیک بسیار جذاب را در قالب ابزارک های قابل تعامل در اختیار شما قرار می دهد. می توانید این ابزارک ها را در صفحه نمایش اصلی گوشی خود مشاهده کنید. روش های مختلفی برای شخصی سازی بازی ها و ظاهر آن ها وجود دارد. حتی می توانید سایز ابزارک ها را به کوچکترین حد ممکن، یعنی 1x1 کاهش دهید و سپس بازی هایی به کوچکی یک آیکون در گوشی خود تجربه کنید. 6 بازی منحصر به فرد این ابزارک شامل Tic Tac Toe, Blackjack, Match, Memory, Puzzle, Hanoi می باشد. امکان تغییر دادن رنگ پس زمینه، میزان شفافیت، رنگ متن و سایز آن، استایل آیکون ها و بسیاری دیگر وجود دارد.

می توانید میزان پیشرفت خود را در نمودار های این برنامه مشاهده کنید. این نرم افزار بسیار کم حجم است. البته توجه داشته باشید که بعضی از بازی ها در اندازه شان محدودیت دارند. به عنوان مثال Blackjack را نمی توانید کوچکتر از 3x2 کنید. Widget Games smallest games ever بیش از ده هزار کاربر به خود اختصاص داده و امتیاز 3.7 از 5 را در گوگل پلی کسب کرده است. مشکل فریز شدن ویجت در برخی از سیستم ها، حل شده است و بدون مشکل می توانید از برنامه استفاده کنید. Widget Games smallest games ever بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های بازی Widget Games smallest games ever :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- حل شدن مشکل فریز شدن ویجت

- دارای 6 بازی جذاب

- تغییر سایز دادن ابزارک ها

- شخصی سازی کردن متن ویجت ها

- تجربه کوچک ترین بازی های دنیا

- مشاهده میزان پیشرفت در بازی ها

تصاویری از محیط بازی Widget Games smallest games ever :


دانلود Widget Games smallest games ever برای اندروید  دانلود Widget Games smallest games ever برای اندروید  دانلود Widget Games smallest games ever برای اندروید  دانلود Widget Games smallest games ever برای اندروید  دانلود Widget Games smallest games ever برای اندروید


پسورد فایل :
کپی