آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 1.0.1 Whitelog - White Icon Pack مجموعه آیکون های سفید برای اندروید

دانلود Whitelog برای اندروید

Whitelog - White Icon Pack با این برنامه می توانید ظاهری ساده، و در عین حال بسیار جذاب به گوشی خود ببخشید. این اپلیکیشن بیش از 300 آیکون در خود جای داده است و با هر برزورسانی آیکون های تازه ای به آن اضافه خواهد شد. کیفیت آیکون های این مجموعه بسیار بالاست و برزورسانی ها منظم می باشد. Whitelog - White Icon Pack سیستمی بی نظیر برای ماسک گذاری روی آیکون ها در اختیار شما قرار می دهد. امکان تغییر دادن سایز آیکون ها از 80% تا 120% وجود دارد. بنابرین روی انواع گوشی ها می توانید از سایز مطلوب استفاده کنید.

پیشنهاد می شود برای استفاده از این مجموعه، nova launcher را روی سیستمتان نصب کرده باشید. امکان مشاهده آیکون ها را پیش از اعمال آن ها روی سیستمتان خواهید داشت. این اپلیکیشن از تقویم های پویا نیز پشتیبانی می کند و دارای داشبردی متریال و با کیفیت است. می توانید آیکون ها را بر اساس دسته بندی مشاهده نمایید. با 3 ضربه امکان درخواست دادن آیکون اپلیکیشن مورد نظر خود را دارید. این اپلیکیشن بر روی لانچرهای محبوب مختلف از جمله smart, solo, holo, cm, apex, adw, naught و بسیاری دیگر اجرا می شود. با این حال nova پیشنهاد می شود. این نرم افزار بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Whitelog - White Icon Pack :


- دارای بیش از ده هزار کاربر

- بیش از 300 آیکون

- اضافه شدن آیکون های جدید با هر بروزرسانی

- کسب امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

- پشتیبانی از تقویم های پویا

- سازگار با لانچرهای اختصاصی

- امکان تغییر سایز دادن آیکون ها

تصاویری از محیط نرم افزار Whitelog - White Icon Pack :


دانلود Whitelog برای اندروید  دانلود Whitelog برای اندروید  دانلود Whitelog برای اندروید  دانلود Whitelog برای اندروید  دانلود Whitelog برای اندروید


پسورد فایل :
کپی