آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود File Shredder Keep Deleted Files Deleted 1.0 پاک کردن دائمی فایل ها بدون امکان بازیابی برای اندروید

دانلود File Shredder برای اندروید

File Shredder Keep Deleted Files Deleted پس از این که فایلی را حذف می کنید، ردپای آن در سیستم شما باقی می ماند و با ابزار ریکاوری اطلاعات قادر به بازیابی آن خواهید بود. با این برنامه می توانید فایل های را به شکل امن پاک کنید، به گونه ای که دیگر امان بازیابی آن وجود نداشته باشد. به جای عکس ها، فیلم ها، دیتابیس ها و سایر اطلاعات شما دیتاهای تصادفی و بی معنا جایگزین می شود. این اپلیکیشن فایل های موجود در سیستم شما را حذف نمی کند، بلکه فایل هایی که قبلا حذف کرده اید و اکنون امکان بازیابی آن ها وجود دارد را به شکل کامل از روی سیستمتان پاک می کند.

برای این کار، فایل بسیار حجیمی ایجاد می شود که تمام فضای به ظاهر خالی سیستمتان را پر می کند و سپس این فایل حذف می شود. با این روش، فایل هایی که حذف کرده اید و ردپایشان در فضای خالی باقی مانده است پاک می شود. File Shredder Keep Deleted Files Deleted قادر به بازنویسی اطلاعات شما با صفر است. این روش از روش های دیگر سریع تر است. اما می توانید با اعداد تصادفی نیز اطلاعات خود رابازنویسی کنید. امکان بازنویسی اطلاعات با اعداد تصادفی ایمن نیز وجود دارد، این روش از سایر روش ها می تواند امن تر باشد اما بسیار کندتر عمل می کند. File Shredder Keep Deleted Files Deleted بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.دانلود Delete.On.Reboot و . دانلود WipeFile و دانلود Remo Drive Wipe از دیگر برنامه های حذف کامل اطلاعات بدون امکان بازیابی می باشند.

ویژگی های نرم افزار File Shredder Keep Deleted Files Deleted :


- نابود کردن اطلاعاتی که قبلا حذف شده اند

- بازنویسی امن اطلاعات

- کم حجم و سبک

- سه روش برای نابود کردن اطلاعات

- پر کردن فضای خالی با اعداد تصادفی

- جلوگیری از بازیابی اطلاعات

- رابط کاربری دوستانه

تصاویری از محیط نرم افزار File Shredder Keep Deleted Files Deleted :


دانلود File Shredder برای اندروید  دانلود File Shredder برای اندروید  دانلود File Shredder برای اندروید


پسورد فایل :
کپی