آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 14.1 Mov To Mp4 Converter برنامه تبدیل mov به mp4 برای اندروید

دانلود Mov To Mp4 Converter برای اندروید

Mov To Mp4 Converter با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید فایل های mov خود را به فرمت mp4 تبدیل نمایید. این نرم افزار با سرعت بالایی عملیات تبدیل را انجام می دهد. امکان تبدیل کردن فایل ها به شکل گروهی هم وجود دارد و می توانید چندین فایل را برای تبدیل انتخاب نمایید. تمام تبدیل ها در پس زمینه گوشی شما انجام می شود. در notification گوشی شما، میزان پیشرفت عملیات تبدیل نشان داده می شود و می توانید مدام آن را زیر نظر داشته باشید. امکان شخصی سازی ویزگی هایی مثل fps, resolution, audio bitrate, audio sampling rate, audio channel و ... نیز وجود دارد.

بیشترین fps قابل انتخاب 60، و کمترین 5 می باشد. از طیف بسیار گسترده ای از رزولوشن ها پشتیبانی می شود. حتی می توانید ویدیویی هایی با رزولوشن فوق العاده بالای 7680x4500 را نیز خروجی بگیرید. اما معمولا ویدیوهای با کیفیت، به علت حجم بیشتری که دارند، به مدت زمان بیشتری برای تبدیل نیاز خواهند داشت. bitrate پشتیبانی شده از 6kbps تا 320kbps قابل انتخاب است. از هر دو کانال مونو و استریو پشتیبانی می شود. تمام ویدیو های تبدیل شده، در فولدر movies گوشی شما ذخیره سازی می شود. از sd card با فضای خالی استفاده کنید. Mov To Mp4 Converter بر روی اندروید 7 به بالا قابل اجراست.

ویژگی های نرم افزار Mov To Mp4 Converter :


- انجام عملیات تبدیل در پس زمینه

- شخصی سازی کردن ویژگی های مختلف ویدیو

- ذخیره سازی ویدیوها در sd card

- رابط کاربری بسیار ساده

- سرعت بالای عملیات تبدیل

- پشتیبانی از انواع فیلم ها

- امکان کاهش دادن fps فیلم ها

تصاویری از محیط نرم افزار Mov To Mp4 Converter :


دانلود Mov To Mp4 Converter برای اندروید  دانلود Mov To Mp4 Converter برای اندروید  دانلود Mov To Mp4 Converter برای اندروید  دانلود Mov To Mp4 Converter برای اندروید  دانلود Mov To Mp4 Converter برای اندروید


پسورد فایل :
کپی