آروان
بازی تاین
تقویم 1403
دانلود رایگان » موبایل » نرم افزار اندروید » دانلود 7.5 Countdown timer Widget App ابزارک شمارش معکوس برای اندروید

دانلود Countdown timer Widget App برای اندروید

Countdown timer Widget App تا به حال کارهای مهم خود را فراموش کرده اید؟ نمی خواهید این اتفاق دوباره برایتان بی افتد؟ این نرم افزار مدیریت زمان کارهای مهمتان را یادآوری می کند و در این زمینه، ابزار متنوعی در اختیارتان قرار می دهد. می توانید کارهای پیشروی خودتان را در برنماه تعیین کنید. این نرم افزار تعداد روزها، دقیقه ها، و ثانیه های رویداد پیشرو را نشان می دهد. می توانید جشن های تولد، و سایر رویدادها را در این برنامه ذخیره سازی نمایید. Countdown timer Widget App دارای تایمرهای 5، 10، 20، و 30 دقیقه ای می باشد.

می توانید از تایمر انلاین نیز استفاده کنید. امکان تعیین تایمر برای بازی هایی که هنوز منتشر نشده اند، تایمر برای زمان بازنشستگی، و بسیاری دیگر وجود دارد. رابط کاربری برنامه بسیار ساده می باشد. می توانید چندین رویداد دلخواه خود را در دو مرحله ساده ایجاد نمایید. علاوه بر این می توانید از Countdown timer Widget App برای برنامه ریزی کارهایتان نیز استفاده نمایید. این نرم افزار دارای تم ها و پس زمینه های رایگان می باشد. می توانید عکس های خود را روی آن بارگذاری کنید. امکان ایجاد کردن تایمر اختصاصی وجود دارد. ویجت را می توان از جهات مختلف شخصی سازی کرد. Countdown timer Widget App بر روی اندروید 5 به بالا قابل اجراست.


دانلود Countdown timer Widget App

✅ نام نرم افزارCountdown timer Widget App❤️ تعداد دانلود1595
⭐نسخه نرم افزار7.5🔥 هزینهدانلود رایگان
✔️ نیازمند سیستم  اندروید 4 به بالا🔆 حجم فایل30 مگابایت

ویژگی های نرم افزار Countdown timer Widget App :


- ایجاد تایمر شخصی

- نمایش زمان باقی مانده تا رویداد

- ایجاد برنامه زمانی

- ایجاد چند شمارنده به شکل همزمان

- رابط کاربری دوستانه

- شخصی سازی کردن ظاهر برنامه

- امکان اضافه کردن ابزارک به صفحه نمایش

تصاویری از محیط نرم افزار Countdown timer Widget App :


دانلود Countdown timer Widget App برای اندروید  دانلود Countdown timer Widget App برای اندروید  دانلود Countdown timer Widget App برای اندروید  دانلود Countdown timer Widget App برای اندروید  دانلود Countdown timer Widget App برای اندروید


پسورد فایل :
کپی